מעביר מסר חריף: חבר הכנסת דודי אמסלם ממשיך להציף את המחלוקות שבתוך הליכוד ואף תקף את השר ישראל כ"ץ בזמן ששוחח עם פעילי הליכוד על כך שהציב אולטימטום לנתניהו לפני הבחירות. בהמשך צייץ ותקף את נתניהו על כך שלא מונה לתפקיד שר למרות שנבחר למקום הרביעי בפריימריז במפלגה. בלשכת נתניהו הגיבו למתקפות ומסרו כי "הם מקווים שתימצא הדרך לשילוב אמסלם בממשלה".

אמסלם במתקפה חסרת תקדים נגד נתניהו: "כפוי טובה, משפילים את כל האמסלמים והביטנים"

אמסלם צייץ הערב: "נבחרתי למקום 4 בפריימריס ע״י אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!".

קודם לכן תועד אמסלם תוקף את ישראל כ"ץ בזמן ששוחח עם פעילי ליכוד: "אף פעם אף אחד לא מציב אולטימטום לפני הבחירות. כל אחד מציב אולטימטום אחרי הבחירות. זה שאמר "אני או שר החוץ - או בחוץ", אמר את זה אחרי הבחירות".

עוד אמר: "אבל אני לא דיברתי לנתניהו, דיברתי לציבור שלנו שיצא להצביע כי יסמוך עלי שאני אדאג לנושאים האלה. זאת הייתי מטרתי היחידה, לחזק את הליכוד ואת המחנה הלאומי. כי הרגשתי שזה בנפשנו הרגשתי שאם מפסידים את הבחירות - הלכה המדינה".

יצויין כי כ"ץ עצמו הכחיש את הציטוט הוא ("או חוץ - או בחוץ"), שיוחס לו בכמה דיווחים.

בוואלה! דווח כי מלשכת נתניהו נמסר כי "הטענה על העדפה עדתית בליכוד היא מגוחכת ולא קיימת. די לראות את רשימת בעלי התפקידים הבכירים בליכוד שכוללת את אמיר אוחנה - יו"ר הכנסת, אלי כהן שר החוץ, מירי רגב שרת התחבורה, דוד ביטן- יו"ר ועדת כלכלה והשרים מיקי זוהר, עידית סילמן, גילה גמליאל, עמיחי שקלי, גלית דיסטל ושלמה קרעי- כדי להפריך טענה מגוחכת זו".

עוד המשיכו וטענו כי "נתניהו מעריך ומוקיר את חבר הכנסת אמסלם ולכן הציע לו לבחור ראשון כל תפקיד ביצועי בממשלה שירצה. מצער שהוא דחה הצעה זו פעם אחר פעם. ראש הממשלה נתניהו מעוניין לשלב את ח"כ אמסלם בממשלה ומקווה שתימצא הדרך לעשות זאת".