המתיחות בליכוד: חבר הכנסת דודי אמסלם עורר סערה במהלך סוף השבוע, זאת לאחר פרסום סרטון בו נראה כשהוא תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. חבר הכנסת ניסים ואטורי שוחח הבוקר (ראשון) על האירוע ועל התוכנית המשפטית שחשף שר המשפטים יריב לוין, ואמר לענת דוידוב וגיא פלג כי "אין שום הפיכה משטרית, יש סדר בבלאגן, לוין הציג רפורמה הרבה יותר עדינה ממה שהצעתי".

למרות הזעם האישי: קבוצת "המאוכזבים" בליכוד לא צפויה לאיים על שלטון נתניהו
אמסלם במתקפה חסרת תקדים נגד נתניהו: "כפוי טובה, משפילים את כל האמסלמים והביטנים"

הוא הוסיף ב-103FM: "ניסו להפיל את ראש הממשלה על ידי מערכת המשפט, ולכן היא צריכה להבין את מקומה - היא לא תקבע מי יהיה פה ראש הממשלה". עוד הדגיש כי "המשפט לא נגמר, זה עדיין נדון, וכל יום יוצאות עדויות. אין פה שום הפיכה, עדיף שלמדינת ישראל יהיה ככה".

בהמשך דבריו התייחס לסערה שעורר חבר הכנסת אמסלם ואמר: "אני לא חושב כך, אלא מבין את כעסו של אמסלם, הוא אדם ראוי וחשוב שיהיה בממשלה, הוא יודע לעבוד ויש לו חלק בהחלפת השלטון". לדבריו, אלה עניינים פנים ליכודיים ובסוף זה ייסגר בתוך המפלגה. "אני לא שופט אדם בכעסו, בסוף הכל יהיה בסדר והליכוד תפעל כמו תמיד. אני לא חושב שזה אישי יש ויכוח על נושא התפקיד כנראה, לא הוסכם, הוא נעלב. ממתי מעניין אתכם מה המזרחים חושבים? הליכוד כולל את כולם, אנחנו חברים טובים. זה ויכוח פנימי", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm