הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את מינויו של משה בר סימן טוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. נכון לעכשיו, שכרו של סימן טוב יעמוד על 40 אלף שקלים - ללא שינוי לעומת השכר הרגיל לתפקיד זה. עם זאת, ישנו סיכום כי שרי האוצר והבריאות יבחנו את נושא שכרו במהלך השבועיים הקרובים. על פי הערכת מספר גורמים בממשלה, שכרו יוכפל בסופו של דבר, חרף התנגדותו של הממונה על השכר. 

בר סימן טוב, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים וכלכלה עם התמחות במימון ובעל ניסיון עשיר בשירות הציבורי. הוא כיהן בעבר כמנכ"ל משרד הבריאות, כציר הכלכלי בוושינגטון ובשורה של תפקידים באגף התקציבים של משרד האוצר, בהם המשנה לממונה על התקציבים.

במסגרת תפקידיו, שימש כרכז תחום הבריאות באגף התקציבים וחבר בוועדת סל הבריאות. כמשנה לממונה על אגף התקציבים היה אחראי בין השאר על תקציבי הבריאות ועסק בפתרון שביתת הרופאים וניסוח הסכם קיבוצי לרופאים במגזר הציבורי. 

שר הבריאות אריה דרעי מסר: "ניסיונו המקצועי העשיר של משה בר סימן טוב ויכולותיו המוכחות במשרד הבריאות והאוצר, הופכים אותו לאדם הנכון ביותר להובלת הרפורמות שאנו מתכוונים לקדם בשנים הקרובות במשרד הבריאות. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".