אחרי דבריו החריפים:  בסביבת ח"כ דודי אמסלם אומרים כי היום (ראשון) הופתעו מדיווחים שלפיהם לפני כינון הממשלה קיבל אמסלם הצעה לבחור ראשון כל תפקיד ביצועי בממשלה, אולם בחר לדחות את ההצעה. מקורביו אמרו ל"מעריב" כי עד כה לא הגיעה לאמסלם אף הצעה. "הכל קיים רק בתקשורת. אם יש לראש הממשלה הצעה עבור אמסלם - הוא יודע הכי טוב מכולם, איך להגיע אליו", מסרו. 

ח"כ מהליכוד מגיב לאמסלם: "הוא נעלב, אני מבין את כעסו" | האזינו
למרות הזעם האישי: קבוצת "המאוכזבים" בליכוד לא צפויה לאיים על שלטון נתניהו | נדב אלימלך 
גם אמסלם נכנס כחבר במועדון "אין מה להפסיד, אז אין מה לשתוק" | אנה ברסקי 

מנגד, בסביבת נתניהו טוענים כי לפני הקמת הממשלה הוצע לח"כ אמסלם לכהן כשר חוץ בחצי הראשון של הקדנציה, אולם הוא דחה את ההצעה. 

כזכור, בשישי האחרון יצא ח"כ אמסלם במתקפה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה. בסרטון אשר צולם במהלך פגישה עם פעילי ליכוד במעלה אדומים אמר אמסלם: "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם. לא משפילים את דוד אמסלם אלא את כל האמסלמים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז מהם".

חבר הכנסת המשיך לתקוף ואמר: "אצלנו בבית אני כמעט הכי ותיק מסיעת הליכוד. אנחנו דרג ב' בדמי מפתח. אני? דוד אמסלם? רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים ואנחנו צריכים להתנצל שיצאנו מקום רביעי? זו כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא הייתה כדוגמתה, גם אמרתי לו את זה. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם והליכוד ולכן נמשיך לעבוד בשביל עם ישראל".

בהמשך, צייץ אמסלם: "נבחרתי למקום 4 בפריימריס ע״י אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!".

בעקבות הדברים החריפים של אמסלם, חברי הליכוד התחלקו לשתי קבוצות : יש טוענים כי אמסלם צודק ועל נתניהו לפייסו ולהציע לו תפקיד בכיר. לעומתם, חברי הליכוד מהקבוצה השנייה מותחים ביקורת על ח"כ אמסלם , בייחוד - כי יצא נגד יו"ר הליכוד וראש הממשלה נתניהו ואף טוענים כי " ישלם מחיר בפריימריז".