ועדת הכנסת דנה הבוקר (שני) בהקדמת הדיון בנוגע לביטול תושבות או אזרחות של פעיל טרור. בתום הדיון הוחלט כי יו״ר הקואליציה ויו״ר ועדת הכנסת, חבר הכנסת אופיר כץ, ייתן פטור מחובת הנחה להצעת החוק לביטול אזרחותו או תושבותו של פעיל טרור שמקבל תגמול עבור ביצוע מעשה הטרור ויקדם חקיקת בזק של שבועיים להצעת החוק.

הצעת החוק קובעת יצירת זיקה ברורה בין קבלת שכר עבור ביצוע מעשה הטרור לבין הזכות לאזרחות או תושבות. על פי הצעת החוק, אזרח או תושב שמוכח לגביו שקיבל תשלום מהרשות הפלסטינית עבור ביצוע מעשה טרור, ייחשב כמי שוויתר מיוזמתו על אזרחותו או תושבותו, ומעמד זה יבוטל על ידי שר הפנים. מוצע לקבוע כי אזרח או תושב שבוטל מעמדו בהתאם לחוק, ישוחרר מהכלא ישירות לתחומי הרשות הפלסטינית.

יחד עם הצעת החוק של כץ, יקודמו גם הצעות זהות של ח״כ שמחה רוטמן, ח״כ שרן השכל, ח״כ לימור הר סון, ח״כ עודד פורר ונוספים.

במהלך הדיון פרצה מהומה כאשר חבר הכנסת אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) אמר: "העליתם על דעתכם לשלול אזרחות מרוצח ראש ממשלה? כאשר מדובר ברוצח ערבי, זה אחרת. זה פופוליסטי".

בתגובה קראו לעברו של טיבי: "זו מדינת היהודים, אתה תומך טרור. גמרנו להתנצל על זה". ח"כ חנוך מיליביצקי מהליכוד אמר לטיבי: "אני מעדיף רוצחים יהודים על רוצחים ערבים".

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) אמר: "התרגלנו במשך שנים שהרשות הפלסטינית מעודדת טרור ומקבלת כספים ממדינת ישראל"  עוד אמר: "יש להם תעריפון על רצח יהודים".