לאחר העימות במפלגה: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון) כי חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן תמונה לשרת ההסברה, וחברת הכנסת מאי גולן תמונה לשרה במשרד ראש הממשלה.

אחרי שיצאה מהכנסת בזעם: מאי גולן תמונה לסגנית שר במשרד רה"מ | חלוקת התפקידים
נתניהו שב לשלטון: הכנסת הצביעה בעד כינון הממשלה החדשה

כאמור, תחילה דיסטל אטבריאן היתה אמורה לכהן כשרה במשרד ראש הממשלה, וסמכויותיה לא היה ברורות. כמו כן, התפקיד שיועד בהתחלה לגולן היה סגנית שר במשרד ראש הממשלה למשימות לאומיות, אך הדבר לא הסתדר, שכן מונו יותר סגני שרים מהאפשרי. למעשה, היא כלל לא היתה אמורה לקבל את התפקיד, אך נתניהו העלה זאת לאחר שדווח כי יצאה מהכנסת בסערה.

נתניהו בפתח ישיבת ממשלתו הראשונה

בתוך כך, נתניהו הודיע כי יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין ימונה לתפקיד יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. "תפקיד יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת הוא אחד התפקידים המשמעותיים לביצור והעצמת ביטחונה של מדינת ישראל, וביחוד בתקופה מאתגרת זו. אני מודה לחברי בסיעה על האמון והבחירה בי לתפקיד. מקבל על עצמי את הוועדה הזו בענווה ובגאווה גדולה. למען מדינת ישראל, בעזרת השם נעשה ונצליח!", ציין אדלשטיין.

כמו כן, חבר הכנסת דוד ביטן מונה לתפקיד יו"ר ועדת הכלכלה. במקביל למינויים הללו, טרם נמצא פתרון לחבר הכנסת דודי אמסלם, שנעדר מישיבת הסיעה, זאת למרות שאמר כי יגיע.