יו"ר חד"ש-תע"ל איימן עודה תקף היום (שני) את יו"ר יש עתיד וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד וטען כי בתקופת כהונתו נהרגו מעל 100 פלסטינים. 

"קבוצת מפגינים פאשיסטים": איימן עודה הותקף במהלך ההפגנה בתל אביב
פנייתו של איימן עודה למזכ"ל האו"ם היא זריית חול בעיניו של האזרח הערבי

"התרגלת לערבים מחמד, הממשלה שלך הרגה 114 פלסטינים, חבל שאנחנו לא אלה שהפלנו את הממשלה שלך", אמר עודה, "אנחנו נגד ההתנשאות של המרכז שמאל".

אחמד טיבי תקף גם הוא את לפיד: "אני רוצה לשאול את יאיר לפיד שיגיד דבר אחד שבו אנחנו משתפים פעולה עם הליכוד. אני אשתף אתכם פה בסוד מי שזחל בשבועיים האחרונים לקיש וניהל איתו מגעים ומו"מ כי לשפר את ההצעה של הליכוד אליו - זה יש עתיד. אנחנו נהלנו מו"מ כמו שמקובל בין כל סיעות הבית".

עוד הוסיף כי "יאיר, אתה מכיר את האמת ויודע שלא אנחנו הפלנו את הממשלה שלך, ושהיא קרסה מבפנים. ככה גם אתה אמרת לי. היא קרסה מבפנים כי ימינה וקרסה, וכי מנסור עבאס לא הצליח לפטר את מאזן גנאיים, ואתה לא הצלחת לפטר את ג'ידא זועבי. שניהם עשו נכון, והתנגדו לחוק הסיפוח. השבוע, הוא מגיע שוב, וחד"ש תע"ל תצביע נגד, בדיוק כפי שהצביעה בכנסת הקודמת".

יו"ר האופוזיציה לפיד נשאל ע"י כאן 11 בנושא, והשיב: "חד״ש תע״ל לא באופוזיציה הם עובדים מלא מלא עם נתניהו. לכן לא מזמינים אותם לישיבות".