ח"כ לשעבר יאיר גולן קרא היום (שלישי) למרי אזרחי "רחב היקף". בחשבון הטוויטר שלו כתב גולן: " כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת. הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו...למה שנסכים, למה שנקבל את זה על הראש שלנו, על הכיס שלנו, על החיים שלנו? לעולם לא נסכים".

"אם צריך, נעבור למרי אזרחי": כך צפוי להיראות המאבק בממשלה החדשה
גנץ: "הגיע העת להרעיד את המדינה"

"ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות. עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון, אנחנו הריבון, ואנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ". 

כזכור, בחודש שעבר אמר חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת מרצ ב-103FM כי "האנשים צריכים להביע את מחאתם ואם צריך לייצר הפרעה משמעותית באורחות החיים בשביל להסביר שהדברים לא מתנהלים כרוחנו, נעשה את זה. יש פה מספיק אזרחים טובים ומסורים שרוצים מדינת חוק. אני חושב שהם מספיק יצירתיים כדי למצוא את הדרך, יחד איתי עומדים מיליוני אזרחים". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 "המדינה לא שייכת לנתניהו, דרעי ובן גביר, אלא לכל אזרחי מדינת ישראל. אם יהיה רוב שיחשוב שמה שנעשה פה לא לגיטימי ולא הגיוני, תהיה פה מחאה עד כדי מרי ישראל. לשם לדעתי אנחנו הולכים. אנחנו הולכים לכמיוון של מרי אזרחי אם כל מה שמסתמן יקרום עור וגידים", הצהיר.