סג"ל פתח בהסתייגות מדברי חברי הכנסת צביקה פוגל ואלמוג כהן, שקראו לעצור את חברי האופוזיציה בני גנץ ויאיר לפיד:"אני חושב שההתבטאויות של אלמוג כהן ובוודאי של צביקה פוגל, מעידות שהם צריכים מהר מהר לא לעצור אף אחד, אלא לעצור את הטמטום שחל בהם ולשתוק קצת ולהתמקד בעשייה, ולא להגיד דברים שהם מגוחכים. אף אחד לא הולך הרי לעצור את בני גנץ ואת יאיר לפיד, ואף אחד לא הולך לתת את ההוראה הזאת, גם ראש הממשלה הסתייג מזה. זה רק חימם עוד יותר את העסק", טען סגל.

עוד הוסיף:"אני חושב שההתבטאויות של אלמוג כהן ובוודאי של צביקה פוגל, מעידות שהם צריכים מהר מהר לא לעצור אף אחד, אלא לעצור את הטמטום שחל בהם ולשתוק קצת ולהתמקד בעשייה, ולא להגיד דברים שהם מגוחכים. אף אחד לא הולך הרי לעצור את בני גנץ ואת יאיר לפיד, ואף אחד לא הולך לתת את ההוראה הזאת, גם ראש הממשלה הסתייג מזה. זה רק חימם עוד יותר את העסק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אופנהיימר ניסה להקשות על סג"ל ושאל: "דגל פלסטין זה חלק מחופש המחאה?", סג"ל השיב: "דגל פלסטין הוא בעייתי לי. הדגל הזה הוא דגל שהוכרז כדגלה של התנועה הפלסטינית ב־1964, של אש"ף. אמה מה, אני מבין את המורכבות, אני גם חושב שזה יהיה אות מתה, כי אין באמת יכולת בחלק מהמקומות להתמודד עם כמות, אם יחליטו שרוצים להטריל את המערכת. דגל פת"ח צהוב, דגל ירוק - חמאס, דגל צהוב - חיזבאללה, דגל נאצים, צלב קרס, אסור לשים את זה". 

ח"כ מעוצמה יהודית: "צריך להוציא צו מעצר לגנץ, לפיד, יעלון ויאיר גולן"

בן גביר במסר לחברי סיעתו: "אף מתנגד פוליטי לא יעצר"

אופנהיימר הביע את דעתו באשר ללגיטימציה של התנגדות ומחאה כנגד הממשלה החדשה: "מלחמת אחים אני מוציא מהלקסיקון, אבל אני כן מכניס ללקסיקון מלחמה של הממשלה נגד אזרחיה וזאת התחושה שאנשים חיים בה. אתם ניצחתם בבחירות, ההגה בידיים שלכם, יש גם ברקס לאוטו הזה ואתם מנסים לבטל אותו. אם אין ברקס, האוטו הזה ידרוס אותי, את החברים שלי, את חופש הביטוי ובסוף הוא ידרוס גם אותך".

עוד הוסיף: "יש כאן ממשלה שאת הברקס רוצה להוציא מהאוטובוס, ועם האוטובוס הזה לדרוס וזה החשש הגדול. זו לא מלחמת אחים, זו מלחמה של הממשלה נגד אזרחים שחושבים אחרת".