שרת התחבורה מירי רגב קיימה היום (רביעי) פגישה נוספת בנושא עבודות הרכבת בשבת, זאת לאחר הנחייתה לצמצום עבודות אלו כאשר אין בהן דחיפות. הפגישה התקיימה עם יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל רכבת ישראל, יחד עם אנשי המקצוע של משרד התחבורה ורכבת ישראל, והוצגה בה התוכנית לצמצום העבודות בשבת.

במהלך הפגישה, נקבע כי עבודות הרכבת בשבת יצומצמו למינימום ההכרחי, כאשר חלק מהן יבוצעו במקום זאת בלילות במהלך אמצע השבוע. השרה הנחתה כי השירות לציבור לא ייפגע בשום צורה בשל הצמצום שהוצג בישיבה.

הפגישה בנושא צמצום עבודות הרכבת בשבת (צילום: דוברות משרד התחבורה)
הפגישה בנושא צמצום עבודות הרכבת בשבת (צילום: דוברות משרד התחבורה)

יש לציין כי רגב זימנה לפגישה היום את מוטי בבצ'יק, יועצו הבכיר של יו״ר יהדות התורה גולדקנופף, אך ברגע האחרון ביטלה את ההזמנה בטענה כי מדובר בפגישה מקצועית בלבד. במקביל, הזמינה את סגן השר אורי מקלב מהמפלגה. על כן, יש עליה כעס כעת באגודת ישראל.

הפגישה היום התרחשה לאחר שכבר התקיימה פגישה בנושא ביום ראשון, לאחר שיו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, פנה במכתב לראש הממשלה ולשרת התחבורה, בדרישה לעצור את עבודות הרכבת בשבת. 

בתגובה להחלטתה של רגב בעניין, ח״כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "למירי רגב אין כאבי בטן גם עם פקקים בכבישים. ההחלטה המבישה של נתניהו ורגב היא המשך הכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות על חשבון כלל הציבור. ביבי הבטיח לא לגעת בסטטוס קוו אבל כמו תמיד גם הפעם הוא שיקר. נדרוש דיון מיוחד בכנסת ונפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותינו כדי להפוך את ההחלטה".