סיגל מורן, מנכ"לית משרד הרווחה היוצאת, התראיינה היום (רביעי) אצל ענת דוידוב בתכניתה ב-103FM בעקבות חילופי השרים במשרד ועל כך שנתבקשה לא להישאר בתפקידה: "נסתרות הדרכים בעיניי ולצערי ויתרו על שירותיי", אמרה.

עוד הוסיפה כי לא התקיימה חפיפה בינה לבין מחליפיה: "לא הייתה חפיפה וגם לא תהיה חפיפה לצערי הרב, למרות נכונותי הרבה להעביר חפיפה". 

מורן ציינה כי התרשמה מהשר החדש, "ולכן זה בא לי עוד יותר בהפתעה", טענה. "צר לי, עצוב לי, אבל אני מאחלת לו בהצלחה כי המשרד הזה חשוב מאוד. בטח שזה מעליב. בסך הכול, נדמה לי שלפחות השתדלתי לעשות טוב. אני לא חושבת שעשיתי איזשהו משהו שהצדיק להגיד לי לקחת את הדברים וללכת לאלתר, אבל אני כל הזמן מזכירה לעצמי שזה לא אני הסיפור". 

המנכ"לית היוצאת נשאלה האם עבדה בשותפות עם השר הנכנס יעקב מרגי, והשיבה: "בימים המעטים שבהם עבדנו ביחד, מעבר לזה שהייתה אווירה מאוד טובה, לא התרשמתי שהשר החדש בא כדי למחוק את כל העשייה שהייתה. כאמור, זה חלק מההפתעה שלי, אז אני כבר לא יכולה לחתום על כלום, אבל אני מאוד מקווה שהשר התכוון למה שהוא אמר ואין לו שום כוונה לבוא ולמחוק. כמובן ששר יכול לשנות וצריך להגדיר מדיניות, אבל אני מאוד מקווה שזה לא יהיה מתוך רצון למחוק". 

לסיום, הדגישה: "גם אם אני יוצאת מנקודת הנחה שהשר החדש לא בא ברצון למחוק, וכולי תקווה שכך יהיה, עדיין יש פה עולם ומלואו שכרגע השר ואני עוד לא יודעת מי יהיה המנכ"ל, נכנסים בלי לדעת כלום".