המתיחות הפוליטית נמשכת, ואחת מחברי הכנסת שעוררה סערה היא מיכל שיר, שאמרה אתמול כי יש "להבעיר את הרחובות" בעקבות המהפכה המשפטית שמוביל שר המשפטים יריב לוין. בראיון היום (רביעי) היא טענה כי הממשלה הנוכחית מעודדת שיח על פגיעה חברי קהילת הלהט"ב.

"תורידו את הכיפה מהראש": צפו במהומה שפרצה בדיון על "חוק דרעי"

"עד לפני שבועיים לא היינו שומעים על דיון בתיכון על עונש מוות ללהט"בים", אמרה חברת הכנסת בשיחה עם עופר חדד בחדשות 12. חדד היה די המום מההצהרה ותהה מי דיבר על עונש מוות ללהט"בים. ח"כ שיר השיבה: "עובדתית יש חברי כנסת שמתבטאים בנושא הזה ומציעים הצעות חוק. אנחנו לא מדברים באוויר".

לאחר הראיון צייץ חדד בטוויטר: "לא חסרים נושאים שנויים במחלוקת שמובילה הממשלה. 'חוק עונש מוות ללהט״בים' אינו אחד מהם. יש מספיק הזיות והטרלות במציאות הפוליטית שלנו, אין צורך להמציא הזיות חדשות".

שחר הגיבה: "עופר, לא חסרים פייקים שמסתובבים במציאות הפוליטית שלנו. אין צורך להמציא חדשים. לא דיברתי על חוק ואתה יודע את זה. דיברתי על שבכירים בממשלה מדברים נגד אוכלוסיית הלהט"ב אז הדיון לעונש מוות ללהט"ב מגיע גם לבתי ספר. וכן זה גם בהשפעת השיח בממשלה ההומופבית הזו".

ח"כ שיר התייחסה לפוסט שהעלה חברה ליש עתיד, ח"כ יוראי להב הרצנו, בשבוע שעבר, בו שיתף פוסט של מורה שסיפר שאחד מתלמידו אמר בכיתה שהוא "חושב שצריך להרוג את כל ההומאים". גם הרצנו עצמו ענה לחדד וכתב בטוויטר: "עופר, לצערי הרב - זאת לא המצאה. תלמידים בתיכון במרכז הארץ ביקשו בשבוע שעבר לערוך דיבייט על הוצאה להורג של הומואים ולסביות. שוחחתי עם המורה ששיתף שככל שהתלמידים דיברו הוא זיהה ציטוטים של פוליטיקאים. ההסתה הרעילה של בכירי הממשלה הזו מחלחלת, והקרקע לפשע השנאה הבא, לרצח הבא - נוצרת".