בן כספית וינון מגל שוחחו היום (חמישי) ב-103FM על הרפורמה העתידית במערכת המשפט, שהצליחה לעורר סערה בזירה הפוליטית והציבורית, וגם בין השניים. "אנחנו דורשים את זה, אתה לא מבין? הציבור הימני דורש את השינוי במערכת המשפט, כי אנחנו רוצים סוף סוף לבחור ימין ולקבל ימין", הבהיר מגל.

"מערכת המשפט מסרסת את השלטון", הוסיף והדגיש, "כשהייתי חבר כנסת, היועץ המשפטי של הכנסת אמר לי על הצעות שהגשתי שבג"ץ לא יעביר אותן. אתה יודע כמה חוקים לא קודמו בגלל זה? הייתי חבר כנסת רק תשעה חודשים".

כספית סירב להשתכנע מדבריו. "נתניהו תמיד עשה מה שאתם דורשים", השיב בסרקסטיות. "צריך לאזן את המערכות. אני חושב שצריך פסקת התגברות, אני חושב את זה מיליון שנה. נתניהו פסל את ההצעה, כנראה הוא ידע למה". לטענתו, "פסקת התגברות ב־61 זו דיקטטורה, זה לומר שאין בית משפט עליון. זה האיזון. מינוי השופטים זה הדבר הכי מטורף, אנחנו הולכים להיות מאפיה".

בהמשך, העלה מגל את סוגיית המגזר הבדואי במדינה, והאשים: "מעניין אתכם להיכנס בחרדים, כי החרדים בברית עם הציבור המסורתי, המזרחי, הפריפריאלי, עם הליכוד ועם נתניהו. אם הם היו אצלכם בגוש, לא הייתם אומרים את הדברים האלה. הייתם שותקים".

לסיכום, הכריז כספית: "זה היה מיצג מחריד, מזעזע ומעורר בחילה של הסתה נוספת. הסיפור של הבדואים מטריד את כולם. יחד עם זאת, אסור להכליל את כל הבדואים - לא כולם עבריינים ורוב רובם אזרחים שומרי חוק. לצערי, המיעוט שלא שומר חוק הוא גדול יותר מזה שקיים אצלנו". לגבי נושא החרדים, הוסיף: "אנו מסתכלים על כל הערים החרדיות והמתחרדות, ורואים שהן מידרדרות. זו פטריוטיות וענייניות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM