דמה שאורן חזן היה אמור כבר לפתח עור של פיל. מי שכיהן כח"כ מטעם הליכוד בכנסת ה־20, נחשב כאחד המחוקקים הצבעוניים והשנויים במחלוקת ועורר פרובוקציות גם בבית “האח הגדול", בעונת ה־VIP שבה זכה ב־2021 - נעלב דווקא מאייטם שפורסם ב"מעריב אונליין" לקראת עליית “החמישייה", התוכנית החדשה בהשתתפותו בערוץ 14, שבו הגדרתי אותו כ"אחד מחברי הכנסת המושמצים בהיסטוריה של המשכן". “זה צרם לי", הוא מודה. 

לפעמים היה נדמה שאתה נהנה להיות בחזית. למה האמירה הזו מפריעה לך?
“פעם זה היה נראה כאילו אני נהנה. לא היה אכפת לי, כי הייתי לבד. אבל כיום יש לי אישה וילדים, אז אני לא שם. אני לא חף מטעות, אבל ברוב המקרים אנשים סביבי נפגעו, וזה קרה על לא עוול בכפי. בסוף אף אחד לא רוצה להיות מושמץ. הפער בין מה שמשדרת התקשורת לבין מה שאני מקבל ברחוב הוא אדיר - וזה מה שמשגע אותי".

ואכן, כשאנחנו נפגשים בבית קפה בשכונה שקטה בתל אביב, אנשים ניגשים לחזן, מברכים אותו לשלום, מחמיאים לו על הירידה במשקל או מבקשים ממנו עזרה. “מאז ‘האח הגדול' גזרתי על עצמי שתיקה טלוויזיונית. היו הרבה הצעות לסדרות, לדוקו, להגשה, ולא רציתי. אמרתי לעצמי שעם ישראל ראה מי אני וכנראה אהב, אחרת לא הייתי מנצח, ועכשיו זה הזמן שלי להכין את הקרקע לשליחות הציבורית הבאה שלי", הוא אומר. 

עד השליחות הציבורית הבאה שלו, הוא משתתף ב"החמישייה" בערוץ 14, תוכנית המבוססת על הפורמט האמריקאי “THE FIVE" של ערוץ פוקס ניוז, שבמסגרתה מציגים חמשת המשתתפים - בהם חזן, בועז גולן, אביר קארה, נוה דרומי והדר מילר - טורי דעה ודנים עליהם. “כשפנו אליי מערוץ 14 ושאלו אם ארצה לשבת באולפן עם מספר חברים, בלי מגיש ולדבר, ישר אמרתי ‘כן'", הוא מספר.

“גם בגלל הבמה, גם בגלל הקונספט. אנשים שואלים אותי למה אתה לא בכנסת, למה אתה לא בטלוויזיה. אני רוצה להעביר את המסר של עמך ישראל, אבל כשאתה מגיע בתור פאנליסט, אתה לא קובע את סדר היום. בתוכנית הזו כל אחד מהמשתתפים מביא לקדמת הבמה את מי שהוא. אנחנו פרלמנט. גם כשהמצלמה נכבית וגם מול המצלמה אנחנו מתווכחים, ובינתיים זה טוב'".

נוח לך להיות בערוץ 14, שמביא את הקול של המחנה שלך
“אני מהמחנה של עם ישראל. לעתים גם בתוך ערוץ 14 אני יכול להגיד דברים שיכולים להתפרש כלא ימניים. יש אמירה מקולקלת ‘ירי בתוך הנגמ"ש'. לא כולנו באותו נגמ"ש, אנחנו חוליית נגמ"שים, ויכול להיות ויכוח בין נגמ"שים. ברור לי ולערוץ שאני יכול להגיד מה שאני רוצה. כשבועז גולן אומר לי ‘למה אתה מחמיא לנתניהו אחרי שנים שאתה תוקף אותו', אני אומר שצריך לדעת גם להחמיא, לשחק במנעד שבין לבקר ולחבק. לא הרבה נבחרי ציבור ואנשי טלוויזיה יודעים לעשות את זה, כי יש מרדף אחרי הלייקים והבייס. ואם במחנה שלי יש טעות והם עושים משהו לא נכון, אעמיד אותם במקום".

בגלל זה אתה לא בליכוד היום?
“לא נבחרתי לליכוד בגלל שנתניהו וכמעט כל חברי הכנסת והשרים עשו הכל כדי שלא אבחר. לא הייתי באף דיל וקיבלתי עדיין 16 אלף קולות בפריימריז. כשפגשתי את הרב שלי, יאשיהו פינטו, הוא אמר לי ‘השם הציל אותך'. לא הבנתי על מה הוא מדבר. הייתי בגג העולם, כולם אהבו אותי, כל נאום - מיליוני צפיות, אנשים רק אומרים תעזור ואתה עוזר, אתה מעלה את שכר החיילים, אתה בונה חדר טיפול נמרץ בבית חולים פוריה, אתה מעביר חוקים בקריאה שנייה ושלישית, אתה אחד האנשים שקובעים את סדר היום של מדינת ישראל.

"לא היה אדם שפתח טלוויזיה, רדיו, עיתון ולא היה רואה את הפרצוף שלי. היום אני מבין מה הייתה כוונתו של הרב פינטו. ממשלות שנופלות, אין ספור מערכות בחירות, קורונה, הרבה ביקורות, מכירת ערכים ואג'נדות ואידיאולוגיה. הייתי מצטייר כשוטה הכפר, שרק עומד וצועק ‘המלך הוא עירום'. בהרבה מקרים כעסו עליי בעבר, והיום התיישרו לאור דבריי.

"מערכת המשפט והרפורמה של יריב לוין? אני צעקתי את הדברים האלו לפני שש שנים. אני ישבתי מול נתניהו כשתפרו לי כתב אישום (בעבירות תקיפת עובד ציבור - ק"ב), שהסתיים בהסדר טיעון, רק כדי להשתיק אותי. אמרתי לו ‘היום זה אני, מחר זה אתה, צריך לשנות את כל מערכת המשפט בישראל, הפרדת הרשויות הלכה לגמרי'. הציבור לא ראה אותי כעוף מוזר, הפוליטיקאים, האליטות והתקשורת ראו אותי כעוף מוזר".

אורן חזן ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אורן חזן ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מה קרה במסדרונות הליכוד לפני הפריימריז ההם? איך הרגשת שדוחקים אותך? 
“לא הרגשתי - ראיתי. נתקלתי באמירות, בשיחות, בהודעות, מול ראשי רשויות, מול חברי מרכז, מול פעילים מרכזיים - רק לא אורן חזן. זה ברור. באירועים לא שמרו לי כיסא, לא היו מעדכנים אותי שיש אירוע, אחרי אירוע שבו קיבלתי יותר מחיאות כפיים מאחרים הפסיקו להזמין אותי בכלל. פעיל ליכוד מרכזי שאל אותי ‘למה לשכת נתניהו נגדך? יש לי 150 מתפקדים, ואמרו לי: רק לא אורן חזן'. ביום הפריימריז אנשי הלשכה שלחו הודעות: ‘אם אורן ייבחר, ביבי לא יהיה ראש ממשלה'. ‘הוא לא משלנו, הוא לא איתנו, הוא בוגד, הוא לא מהימין'".

זה קרה כי קראת לנתניהו לצאת לנבצרות?
“אמרתי לו זוז רגע הצידה, תגיד שאתה יוצא לחופשה של שלושה חודשים, לא מתפטר. בינתיים אנחנו נתקן את חוק הנבצרות ונגביל אותה בזמן, שלושה חודשים בירור ושלושה חודשים משפט. יהיה מישהו אחר מתוך הליכוד, שיהיה רק ממלא מקום, לך, שב עם מנדלבליט ותסגור איתו את כל הסיפור. ואתה תהיה פה לנצח נצחים - כל עוד הציבור תומך בך. ברגע אחד הפכתי להיות בוגד.

"הוא ואחרים מתחרטים על זה שלא הקשיבו לי. בליכוד לא נהוג לבקר ולהתווכח אידיאולוגית מול המנהיג, ואני עשיתי את זה. בליכוד תמיד היו מלחמות, תמיד היו מחנות, אבל בסוף כמכלול הצלחנו, והדבר הזה השתנה. לא היה אכפת לי, כי האמנתי בצדקת הדרך. אם היו משכילים להקשיב לי אז, זה היה נסגר בלי כתב אישום ולא היינו נמצאים בצרה שאנחנו נמצאים בה עכשיו". 

אתה עדיין עומד מאחורי ההצהרה שנתניהו צריך לצאת לנבצרות?
“לא. הוא כבר נמצא בתוך ההליך, וקיבל את אמון הציבור. כשאני קראתי לו לצאת לנבצרות, זה היה כדי שלא נגיע לכתב אישום וניהול משפט. כדי שהוא לא יסתובב ברמה האישית עם חרב של כלא מעל הראש. לא ארצה לראות את נתניהו בכלא. מלכתחילה קבעו פה נורמות שלא היו ידועות מראש, לא היו נתפסות מראש. לאורך השנים דברים היו מקובלים. בחיים האישיים והציבוריים שלהם, פוליטיקאים התנהלו בנורמה מסוימת.

"התנאים השתנו, רק אף אחד לא עדכן את נתניהו. עכשיו, כל היוקרה של מערכת המשפט, מערכת אכיפת החוק, הפרקליטות ואפילו התקשורת מושתתת על משפט נתניהו - ולכן אין לו שום סיכוי לצאת מזה. במקום שבו נתניהו נמצא עכשיו, אף אחד לא יכול להגיד טעינו. חמש מערכות בחירות, רפורמות שכשלו, מיליונים מימין ומשמאל שנלחמים, הכל מושתת על האירוע הזה. אלה לא יירדו מהעץ ואלה לא יירדו מהעץ". 

כרגע הרכבת דוהרת לכיוון של הרשעה?
“אני מתפלל שהוא ייצא זכאי, אם לא בשבילו, אז בשביל המדינה, אבל אני בספק גמור אם זה יקרה".

איך היחסים ביניכם כיום? 
“היום גם הוא מבין את מה שאמרתי, בגלל זה אנחנו בסדר גמור גם ברמה האישית וגם האידיאולוגית. אנחנו רואים עין בעין את הדברים. התחייבו לממשלת ימין על מלא - ויש ממשלת ימין על מלא".

גם עם שרה נתניהו היחסים שלך טובים? ב־2020 טענת ששרה החליטה שאין לך מקום בליכוד כי צייצת בטוויטר נגד יאיר נתניהו
“מה שהיה היה, ומהכל לומדים. ישבתי בהרמת הכוסית המצומצמת שנערכה ליו"ר הכנסת, והיא ישבה מולי. עשיתי לה שלום יפה והיא שלחה לי לב".

אורן חזן עושה סלפי עם טראמפ (צילום: מסך)
אורן חזן עושה סלפי עם טראמפ (צילום: מסך)

לריב מול מצלמה 

בניגוד לדמות הקולנית שניבטת מהמסך, בחיים עצמם חזן חד ומלא כריזמה. הוא לבוש חליפה אלגנטית ומלאת סטייל, לאחר שהשיל ממשקלו 15 קילוגרם לפני כשלוש שנים. בשיחה איתו אפשר כמעט לשכוח שמדובר באותו אדם שנשמע צועק במשכן, שהורחק ונקנס בעקבות שורת התבטאויות נגד חברי כנסת. כמות האירועים המתוקשרים שבהם עלה שמו של חזן בארבע שנותיו בכנסת היא ארוכה במיוחד, ומכילה הרבה שערוריות.

הוא לא מתבייש בכך, אך חשוב לו גם להבהיר כמה דברים. למשל על הסלפי המביך שצילם עם נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ במהלך טקס קבלת הפנים הרשמי בנתב"ג. “כשטראמפ החליט שהוא מתמודד, הייתי הראשון במדינת ישראל שתמך בו", הוא מספר את גרסתו.

“כולם גינו אותו. גם אותו כינו טיפש ועילג. בהתחלה השוו בינינו, הייתה כותרת ‘תפס טראמפ על חזן', זה מאוד שימח אותי. ואז, כשהוא הגיע לארץ כנשיא ארצות הברית, הייתי סגן יו"ר הקואליציה, שייך לדרג א' במדינה, הוזמנתי, אף אחד לא עושה לי טובה. אח שלי אמר לי ‘אם אתה לא מצטלם איתו, אתה כולך דיבורים'. בטקס עמדתי בשורת מקבלי הפנים, מגיע טראמפ וכולם אומרים לו ‘היום היה פיגוע' או ‘אני אוהב את ירושלים', מעניין לו את אתה יודע מה. ואני רוצה שטראמפ יבין מי הטראמפ האמיתי.

"הוא מגיע אליי וביבי מציג אותי. באתי ללחוץ לו את היד ועשיתי את מה שהוא עושה לכולם - משכתי אותו אליי, ואמרתי לו ‘אתה יודע מה אומרים, אני הטראמפ הישראלי'. והוא אמר לי ‘נהדר, אנחנו צריכים עוד'. אמרתי ‘אפשר לצלם תמונה?' והוא אומר ‘כמובן'. ראיתי שהטלפון נתקע ובאתי לוותר, אבל הוא אמר לי ‘קח את הזמן'. דיברתי עם דונלד טראמפ בשפה של דונלד טראמפ. זה מה שאף אחד בתקשורת לא הבין.

"בהלוויה של פרס דיברתי עם הנסיך צ'ארלס, שהיום הוא המלך. הגיעו שרים וגנבו איתו תמונה, כשמולם הארון של פרס. ואז הוא אומר לי, ‘בחור צעיר, אתה לא רוצה תמונה?', אמרתי לו ‘זה לא ראוי'. המהומה היא כי אני אורן חזן. אם סתיו שפיר או איציק שמולי היו עושים איתו סלפי, אז הם הצעירים התל אביבים המגניבים. אני לא טעיתי, זה הפך אותי לישראלי הכי מדובר בעולם באותה שנה, אפילו יותר מבר רפאלי וגל גדות, ולראיה, עד היום זוכרים את זה. לא רק שאני לא מתחרט, הייתי כועס על עצמי אם לא הייתי עושה את זה".

קארין אלהרר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
קארין אלהרר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ומה קרה בתקרית עם קארין אלהרר, שבעקבותיה ועדת האתיקה השעתה אותך לחודש? 
“אף פעם לא קיללתי מישהו ובפרט אותה. כן, אני אומר דברים קשים, דברים מתוחכמים, דברים שיכולים להוציא אנשים משלוותם. אני לא טלית שכולה תכלת, אבל מעולם לא ירדתי לשפת ביבים, בזמן שלי קראו יתוש, יבחוש, זבל, מטומטם, טיפש, גולם, חלאת המין האנושי. קארין אלהרר בעצמה איחלה לי ‘תמות'. עיתונאי שיתף סרטון שבו חה"כ עיסאווי פריג׳ ממרצ הצביע במקומה של חה"כ אלהרר מיש עתיד, בזמן שהיא עסוקה בטלפון שלה ולא ערה להצבעה בניגוד לכללים.

"כל מה שעשיתי היה ששיתפתי סרטון, וכתבתי שזו הצבעה כפולה בניגוד לחוק. ואז הכל התפוצץ לי בפנים. היא ניצלה את זה באופן בוטה ושפל, כדי לברוח מרמיסת הדמוקרטיה. צעקה עליי וקיללה אותי, ועוד אמרו שהעלבתי אותה בלי שאמרתי מילה. זה מזעזע בעיניי. חודש אחרי, כשהגעתי לוועדת האתיקה, אמרו לי שעצם פרסום הסרטון שלו מצביע במקומה היה בחזקת פגיעה בה ובציבור הנכים.

"אמרו לי גם שבגלל הרעש הגדול שזה עשה, אי אפשר להוציא אותי בלי כלום. עד היום אומרים לי שהעלבתי חברת כנסת נכה. יש לי אח נכה צה"ל, יש לי דודות שסובלות מניוון שרירים ומתנהלות בכיסא גלגלים. עשיתי הרבה עבור ציבור האנשים עם המוגבלות. מי שראה אותי ב'האח הגדול' אמר אין מצב שמי שטענו שהוא בריון ואלים - זה האיש שאנחנו רואים'".

עם אלהרר יצא לך לדבר אחרי זה?
“עשינו סוג של סולחה. יש לומר שהיא אפילו די התנצלה בפניי, וזה עשה לה לא טוב כנראה במיליה שלה, אז היא החליטה להחרים אותי שוב. לפני כחודש הגעתי להתראיין בענייני הבחירות, גם היא הייתה שם. הדוברת שלה צעקה ‘היא לא תיכנס לאולפן אם אורן באולפן'. שלא תיכנס. אבל קצת התבלבלת, לא ביקשת סליחה? כשאין מצלמות את לא אומרת לי שלום? אני חושב שהסיפור הזה משקף את הפוליטיקה המכוערת: לריב עם מישהו מול מצלמה ולהיות חבר שלו שלא מול מצלמה. זה לא אני". אלהרר בחרה לא להגיב על הדברים.

עוד סערה שזכורה במיוחד התרחשה כשחבר הפרלמנט הירדני יחיא א־סעוד הזמין את חזן לעימות פיזי במעבר אלנבי, אחרי שחזן צייץ נגד ירדן בחשבון הטוויטר שלו. בסופו של דבר המחוקק הירדני הגיע לגשר, בעוד חזן נעדר בהוראת ראש הממשלה נתניהו. “אני בטוח שזה היה נגמר בסלפי", הוא מצהיר. “אותו חבר פרלמנט מת בתאונת דרכים, הוא היה שונא ישראל גדול. אם לא הייתי מגיב לו, הייתי מוכיח לכולם שאני מפחד". 

או שהיית מוכיח שאתה לא יורד לרמה של מכות
“הייתה שיחת טלפון בינינו, הייתי מאוד מנומס. באתי כדי ליישר את ההדורים, כי אני מדבר בשפה שלהם. גם במחיר שהוא ירצה להרביץ לי וזה יתפוצץ. לפחות הראיתי לעולם שעם ישראל לא מפחד".

קירבתי את הפוליטיקה לעם  

הדבר שהכי מכעיס אותו הוא התביעה שניהל נגד העיתונאי עמית סגל. ביוני 2015, זמן קצר לאחר שנכנס לכנסת, פרסם סגל תחקיר שבו טען כי חזן ניהל קזינו ועסק בסרסור נשים וצרך סמים. חזן תבע את סגל, אך בית המשפט דחה את רוב סעיפי התביעה, קבע שחזן השתמש בסמים וניהל קזינו בבולגריה, אולם פסק פיצויים על סך 40 אלף שקלים לחזן בשל שני פרסומים לא מדויקים. “הכסף הוא לא המהות, המהות היא הזכייה", הוא אומר.

“על הכסף אשתי אומרת תודה, קניתי בו את טבעת הנישואים. באו אנשים, חלקם בני משפחתי שחייבים לי הרבה כסף, וסיפרו סיפור שקרי לחלוטין לסגל, שבסוף הסיפור אגב אמר לי ‘מה שהיה היה, אני מבין שתהיה פה לעוד הרבה שנים, בוא נתחיל מחדש'. בית המשפט קבע שאין אמת בסיפור. התקשורת בחרה להעלים את הדבר הזה, אז אפשר להגיד על אורן חזן סרסור, על אף שלא הייתי ואסור להגיד. ימים שלמים ישבתי בבור, רואה נקודת אור קטנה ואומר ‘הצילו, רק תקשיבו לי'.

"בית המשפט קבע שמעולם לא סחרתי בנשים. הוא קבע שניהלתי קזינו, ואת זה לא הכחשתי. שלדון אדלסון החזיק פה את כל ‘ישראל היום' מקזינו. אחר כך חה"כ מיכל בירן בדיון על קק"ל, כשאני מדבר לגופו של עניין ואף אחד לא מתייחס לדבריה, צועקת ‘שתוק, יא סרסור'. מה אני אגיד לה? אמרתי ‘רוצה למלא טופס עבודה?'. לא אמרתי משהו רע, אני לא באמת סרסור, אני חבר כנסת. זה הכל אצלכם בראש". 

גם לגבי הקביעה כי השתמש בסמים, יש לחזן הסבר: “בא העד ואמר: ‘אנחנו היינו בבית, והייתה אבקה כחולה, לא ידעתי מה זה, והשתמשנו בה ואורן גם השתמש, ושבועיים אחרי זה ראינו בתוכנית 'שובר שורות' שזה קריסטל מת''. בן אדם נרקומן מעיד על עצמו שהוא משתמש בסמים ושהוא עשה איתי משהו שהוא בכלל לא ידע מה זה? זה טרלול אחד גדול. ונניח שבעולם מדומיין עשיתי סמים לפני 20 שנה, זה מה שהופך אותי לאימת הציבור? אם זה עושה לכם טוב לכתוב שעשיתי סמים, שיהיה לכם לבריאות. סגל התנגד לגלות את הראיות, אמר שהם מקור עיתונאי.

אורן חזן האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אורן חזן האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

"בית המשפט קיבל את הטענה שלי, ואז גיליתי את מה שחשדתי, שמי שלכלך עליי זה מהמשפחה. הייתה הקלטה עם איוו הנהג. כשהקשבתי לה, אחרי שהוא אמר ‘אני איוו הנהג של אורן, הבאנו ציצים שמיצים', אפשר לשמוע אדם שעבד עם עמית סגל אומר לו ‘או־קיי. תודה, איוו, נעביר לך את הכסף שהבטחנו'. באיזה עולם אפשר לקבל ראיה כזו? קנו את האמירה הזו בכסף. היו המון כשלים, אבל אף כלי תקשורת לא יצא בכותרת ‘אורן חזן לא סחר בנשים', ‘אורן חזן ניצח' - הכותרות היו ‘אורן חזן ניהל קזינו והשתמש בסמים'. אף אחד לא מסוגל להיות הגבר שיקום ויגיד - אורן חזן זה לא המפלצת שחשבנו".

בשנים שבהן כיהן בכנסת, רבים קראו לחזן “ליצן" ו"קיצוני", הן בגלל התקריות והאמירות הפרובוקטיביות שבהן היה מעורב, והן בגלל דעותיו הימניות יותר מאלו שהציגה המפלגה. כיום, עם השבעת הכנסת הנוכחית, שבה מכהנים אישים כמו איתמר בן גביר ואורית סטרוק, חזן כבר לא נתפס כקיצוני.

“יריב לוין אמר ‘אורן אתגר אותנו מימין', והיום אנחנו שם. נלחמתי על דרך מסוימת: ירושלים בירה נצחית, התיישבות מלאה בארץ ישראל, החלת ריבונות, רפורמה במערכת המשפט. צעקתי את הדברים האלו, כשמי שדיבר עליהם תפרו אותו. בכנס בחוג בית ברעננה ב־2017 אמרתי ‘הפרקליטות היא אורווה מלאת גללים שצריך לנקות', ושלושה ימים אחר כך נפתחה עליי חקירה במשטרה על העלבת עובד ציבור.

"כולם ראו והבינו, וכולם גם שתקו. הלכתי לעמונה ואמרתי שמדיניות הפתיחה באש לא תקינה, קבעתי מושג ‘פרוטקשן לחמאס', וראש הממשלה לא רוצה אותך. היום הדברים שאמרתי מתקבלים, הממשלה הזו לא תיתן פרוטקשן לחמאס, לא יהיה פינוי יישובים. אמנון אברמוביץ', שהוא לא מאוהביי, עלה לשידור ואמר שכל החלטות הממשלה, אי־החזרת גופות מחבלים, גירוש מחבלים - כולן הצעות של אורן חזן".

בן גביר, סטרוק ודומיהם נמצאים בכנסת בזכותך?
“קרו דברים במדינה שגרמו לאנשים אחרים להיבחר, שנים קשות של ביטחון, למשל. אבל בהתנהלות שלהם ובנראות שלהם הם מקבלים עדנה, רוך ונחת, בין אם זה בתקשורת, בוועדת האתיקה או בפקידות, בזכות הדברים שעשיתי. קירבתי את הפוליטיקה לעם. עשיתי סרטונים מצחיקים שבהם הגחכתי את עצמי, כי לדעתי נבחר ציבור צריך לדעת לצחוק על עצמו.

"כשהלכתי ל'האח הגדול', אמרו לי איך אתה עושה את זה, אתה רוצה לחזור לפוליטיקה. אבל יש ציבור שלם בישראל שאתה מדבר איתו בביטים מהירים, ברשתות חברתיות ובריאליטי - אחרת אתה פשוט לא קיים. ועובדה, זה עבד. היום שרת חינוך הולכת ל'מאסטר שף', עמר בר־לב מעלה תמונה שלו כאישה לפני מצעד הגאווה, ופרופ' מנואל טרכטנברג מוריד חולצה בכנסת. זה לא היה קורה בלעדיי".

יכול להיות שכל זה משרת את נתניהו, שליד הפיאסקו הזה הוא נראה הכי ממלכתי
“הוא תמיד היה ממלכתי. אם אדם בן 30 יישב לדיון עם ילדים בני 13, טבעית הוא ייראה יותר משכיל, יותר חכם, ורבאלי יותר. מרבית האחרים פשוט גמדים. למה הציבור אומר ‘רק נתניהו'? כי כל השאר מנסים להיות נתניהו, וכשיש לך מקור, אף אחד לא רוצה חיקוי. אף אחד לא מביא את הכריזמה והיכולות שלו".

נראה אותך שוב בכנסת?
“אני מכוון הכי גבוה שאפשר. אבל כדי לעשות את זה יש תחנות בדרך שצריך לעבור, והראשונה היא להוכיח את היכולת הביצועית, ואני הולך לעשות את זה בפעילות ציבורית בעיר שלי, אריאל. הזמן, הדרך, היכולות, הניסיון והמעשים שלי יוכיחו שאני ראוי, אני אחזור לכנסת וגם מעבר".

ראשות הממשלה?
“בעזרת השם - הכי רחוק שאפשר, למקום שבו אוכל להשפיע הכי הרבה, בשביל שיהיו חיים טובים יותר במדינת ישראל. כשהייתי בן 12, כל אחד מהחברים אמר מה הוא רוצה להיות. הם אמרו ‘שוטר', ‘שופט', אמרתי ‘יום יבוא ואני אהיה ראש ממשלת ישראל'. היום אני אומר שאני רוצה להגיע הכי גבוה". 