בפתח התוכנית של ינון מגל וחיים לוינסון ברדיו 103FM, השניים שוחחו היום (ראשון) על הקרע בעם ועל דברי שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי, שהבהיר כי יקצץ מיליוני שקלים מתקציב 'התאגיד', ואף כינה את התוכנית 'אופירה וברקוביץ' "ביזיון אינטלקטואלי". 

לאחר שמונה לשר התקשורת: שלמה קרעי חושף - האם יסגור את תאגיד השידור?
הפגנת הענק בתל אביב: מעל למאה אלף איש מחו נגד הרפורמה המשפטית

"מה עניינו של שר התקשורת שלמה קרעי אם תוכנית היא אינטלקטואלית יותר או פחות?", שאל לוינסון, "מישהו כופה עליו לצפות באופירה וברקו? יש בעיה עם זה ששר התקשורת של המדינה נותן ציונים לתוכניות".

"אחד האתגרים הגדולים של הרמטכ"ל הנכנס הוא לשמור על צה"ל רחוק מפוליטיקה", הוסיף, "אחד המבחנים הגדולים של החברה הישראלית בשנים הקרובות זה האם תהיה בשנת מלחמה לכידות חברתית. אחד המבחנים שיש לחברה היא המוכנות לקרב אחד למען השני".

בתגובה, השיב מגל: "במה מרב מיכאלי וניצן הורוביץ טובים יותר מאיתמר בן גביר ומבצלאל סמוטריץ'? אתה מדבר שטויות. למה לא שאלת את זה כשהיה פה שלטון שמאל? בגלל זה חיילים לא יהיו מוכנים להסתער? לא היית ביחידה לוחמת, אתה מדבר בדברים שאתה לא מבין בהם". 

"השיוך של הדת למחנה פוליטי מסוים גורם נזק ליהדות", טען לוינסון, "כשרואים שמעוז מדבר על היהדות, לא רוצים את הדברים הטובים בו ולא את הרעים. הפכתם את הרבנות הראשית לסניף של ש"ס. אני הייתי צם ביום כיפור פעם, אמרתי שאמשיך את המסורת גם אם אני לא מאמין בה ברמה האישית. הדברים הללו נורא מורכבים, אתם משטחים הכל". 

בתגובה הבהיר מגל: "אנשים אימצו אורח חיים של ניכור כלפי היהדות. אלה כל מיני משבי רוח רפורמיים של התבוללות. יש אנשים שבאים בטוב, כשחזרתי בתשובה זה היה גם מסטירות שחטפתי. אל תעשה לי טובה שאתה מניח תפילין, זה לא משחק וזו לא תנועת נוער. יש שולחן ערוך ויש הלכה, מי שלא טוב לו יום טוב לו".