בפתח השעה הראשונה היום (שני) של תכניתם ב-103FM ביקשו ינון מגל וחיים לוינסון לדון בנושאים הבוערים על סדר היום של המדינה ביממה האחרונה. תחילה, נגעו השניים בתפקידו של צה"ל.

מגל טען כי הצבא עובר שינוי ולא כדאי שיתעסק ב"עניינים שוליים כגון טרנסג'נדרים ומגדר", והסביר: "עדיף לצבא להתעסק בדברים העיקרים. זו ביקורת שלי, ושל עירית, ושל האנשים היושבים בפנאל המשובח שלנו ב'פטריוטים'. זה מגוחך שהצבא מתעסק באירועים כאלה איזוטרים".

לוינסון מיהר להגיב לדברים, ואמר: "ומה דעתך על זה שבצבא יש מדור שמשלב בעלי מוגבלויות?", בהמשך הוסיף: "אצלכם במחנה כל דבר זה 'הקוקסינלים האלה, האנשים האלה' יש לכם עיסוק אובססיבי בטרנסנג'דרים". 

נקודה נוספת בה נגעו השניים הוא תביעת הדיבה של אורלי לב נגד בן כספית לאחר שהוא כינה אותה 'ביוב'. "אתה מדבר כמו אורלי לב? היית רוצה לדבר כמו אורלי לב? אתה הולך לבתים של משפחות שכולות ומקלל אותם?", פנה לוינסון למגל שמיהר להתנער מהדברים. 

"אתה רואה בדיון אינטליגנטי איום עליך", אמר לוינסון למגל, "אתה לא רואה את עצמך כעיתונאי, אתה רואה את עצמך כמייצג קולו של מחנה". מגל מיהר להגיב לדברים, ואמר: "אני אמן, אני שחקן, אני עושה שואו. אתה  קורא לי בבון? הבבון של המדינה? אי אפשר להשתלט עליך".