ינון מגל ובן כספית התווכחו הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM על הפוסט שפרסם אתמול ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, בנוגע לרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין.

בנט תוקף בחריפות את הרפורמה של לוין: "מסוכנת ופוגעת ביסודות המדינה"

"אני עוד לפני הבייס של נתניהו מדבר על מערכת המשפט ואני ניהלתי מאבקים למען הילה גרסטל, למען פיצול תפקיד היועץ, למען פסקת התגברות, אבל נתניהו בלם אותם. השיחה היא לא על יריב לוין, היא על נתניהו. כשאתה תופס את בנט באיזה שינוי דעת, אתה עושה פה צרמוניה, וכשנתניהו מעביר עכשיו תוכנית שמחסלת את העליון, כל הכוח רק בידיים של הממשלה. עכשיו, יש לי חדשות בשבילך, או שזה יקרה והמדינה לא תהיה אותה מדינה והיא תתפצל פיצול קבע. הילדים שלי לא יגדלו במדינה כזאת. הם יגדלו באוטונומיה. אנחנו לא נעזוב פה, אבל אנחנו נעשה הרבה דברים שיגרמו לנו להתחלק לאוטונומיה. ישראל היא דמוקרטית. אתם רוצים שמשפחת נתניהו תהיה פה בית המלוכה החדש, תקימו גם בית מקדש. זה לא יקרה איתנו", פתח כספית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זה יקרה יותר מהר ממה שאתה חושב. אתה יודע מה ההבדל בין נתניהו לבנט? ההבדל הוא שבנט הבטיח לאנשים דברים ועשה בניגוד לבייס שלו, ותקע סכין לבייס שלו. ההבדל הוא שנתניהו שינה את דעתו לטובת הבייס שלו. הוא עושה את מה שהבייס שלו רוצה. זה ההבדל. זה מנהיג וזה לא מנהיג", השיב מגל. 

"אז זה המנהיג ששחרר את הרוצחים ואת חברון, הכול לטובת הבייס שלו והקים ממשלות עם השמאל ואיבד את המשילות בדרום ואיבד את המשילות בצפון. זה האיש הרופס, החלש, התבוסתן והשמאלן. העיקר שבנט תקע סכין. לא תקע ולא נעליים", סיכם כספית.