ברק רביד, הפרשן המדיני של וואלה!, התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לדיווח שלו באשר לסנאטורים האמריקאים שהגיעו לישראל וסירבו לפגוש את נציגי עוצמה יהודית והציונות הדתית.

90 מדינות באו"ם הביעו "דאגה עמוקה" מסנקציות ישראל על הרשות הפלסטינית
"חייבים להתעמת עם הממשלה": חשש ביהדות ארה"ב מהחרפת היחסים עם ישראל

"משלחת של שבעה סנאטורים, ארבעה דמוקרטים ושלושה רפובליקנים הגיעה לישראל למשלחת שהיא לארבע מדינות", אמר רביד בפתח דבריו, "הם התחילו במרוקו, אחרי זה בבחריין, איחוד האמירויות, ולבסוף ישראל - כשהמטרה היא קידום הסכמי אברהם. כאשר בהכנה להגעת המשלחת הזו ראש המשלחת - הסנאטורית ג'קי רוזן, סנאטורית יהודיה מנבדה, תומכת ישראל גדולה שקידמה שורה של חוקים למען ישראל בקונגרס אומרת שהיא מבקשת שבפגישות לא יהיו נציגים של מפלגת הציונות הדתית ועוצמה יהודית כי הם לא מעוניינים לפגוש אותם".

"הם העבירו את המסר וביקשו, ונכון לעכשיו לא אמורה להיות פגישה עם הנציגים הללו. בעיניי, זו תנועה מאוד קלה בדימר הזה - מ־99 ל־98.5 אבל זה כן משהו שאנחנו צריכים לשים לב אליו כי בסוף הדימר הזה לא יזוז לך ביום אחד ב־50 מעלות" הוסיף. 

לאחר מכן, התייחס רביד לתקרית עם השגריר הירדני בהר הבית, ואמר: "זה היה באמת מקרה קלאסי של החלטה רגעית של שוטר שלשנייה אמר למישהו 'רגע חכה שנייה. תן לי לבדוק', והמישהו הזה התעצבן וזה הפך להיות מין אירוע גדול. האמת היא, שכיבו את האש הזו בערך תוך שעתיים-שלוש. להבנתי, האירוע די מאחורינו. הם זימנו את השגריר, הוציאו הודעה, הוא בא בחזרה והתפלל במסגד - הכל בסדר. כל מוסלמי שמגיע למסגד לא אמור לקבל אישור מאף אחד - אם שגריר מגיע הוא לא צריך לקבל על כך אישור". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM