ח"כ חילי טרופר נפגש לאחרונה עם שר המשפטים יריב לוין ברקע סערת דבריו של ח"כ צביקה פוגל, כשהמטרה "להרגיע את הרוחות", כך  פורסם לראשונה בחדשות 12.

בסביבת טרופר הכחישו שהפגישה נעשתה בשליחותו של גנץ והצדדים לא דנו בנושא הרפורמה במערכת המשפט. גורמים באופוזיציה אמרו למעריב סביב השיחה הפגישה הזו שלוין נחוש בדעתו להעביר את הרפורמה וכעת מבינים שאין כוונה להגיע לפשרות. 

כזכור, ח"כ פוגל עוררה סערה לאחר שקרא  בכאן 11 לעצור את גנץ ולפיד "על בגידה במולדת".  עוד הוסיף כי "ראשי מפלגות האופוזיציה, יחד עם משה יעלון ויאיר גולן, הם "האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע, הם מדברים על מלחמה". 

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לדבריו של ח"כ צביקה פוגל, ומסר: "ככה מתרסקת דמוקרטיה, ביום אחד. בן גביר אומר שיפעילו מכת"זיות נגד המפגינים שלנו, ח״כ פוגל אומר שצריך לעצור את בני גנץ ואותי ולזרוק אותנו לכלא על בגידה כי דיברנו נגד הממשלה ובבאר שבע מנסים לדרוס סטודנטים שלנו כי הם מפגינים ומשתמשים בזכותם לחופש הביטוי. אנחנו לא ניתן שיידרסו אותנו, אנחנו לא ניתן שיידרסו את המדינה האהובה שלנו".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. באדיבות עידו רימון

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב גם כן לדברי פוגל, קרא לנתניהו, ואמר: ״נתניהו, מדינת ישראל צריכה הסכמות רחבות ולא את המשך השיסוי, ההסתה והפלגנות. ‏הפעולות שלך המוכוונות למול הגנה על זכויות הפרט ומול היסודות הדמוקרטיים הבסיסיים -מחלחלות לפעולות בשטח. אני קורא לך לגנות את תקיפת המפגינים ואת ההתבטאויות הקשות ולפעול לאיחוי הקרעים בעם ולא לליבוי שלהם. אני קורא לכל מי שהדמוקרטיה הישראלית חשובה לו להמשיך להיאבק עליה בכל הדרכים החוקיות והדמוקרטיות. נעשה זאת בלי אלימות והסתה אך ללא מורא!״.