בן כספית וינון מגל כבר הורגלו להתווכח רבות סביב נושאים פוליטיים בתוכניתם ולא פסחו על הנושא שהפך הכי מעורר המחלוקת בתקופה האחרונה: התוכנית של יריב לוין לרפורמה במערכת המשפט.

נתניהו על הרפורמה של לוין: "מציע לכולם להרגיע את הרוחות ולהיכנס לדיון ענייני"ריבלין על השינויים המסתמנים במערכת המשפט: "ריח רע של נקמנות וחיסול חשבונות"

"אם הליכודניקים לא רוצים את הרפורמה הזאת למה הם לא אומרים?", שאל ינון, "איפה הליכודניקים? מיליוני הליכודניקים שמרגישים שעבדו עליהם, ששיקרו להם ואמרו להם שהם הולכים לחזק את בית המשפט העליון, איפה הם?".

עוד הוסיף: "תירגעו, הכל בסדר, עושים רפורמה. שלטתם פה עשרות שנים בזכות מערכת המשפט, אנחנו משנים את זה ורוצים יותר גיוון במערכת. יושבים 15 לבנים והם קובעים מה חוקי, מה סביר, כמו בדרום אפריקה. אנחנו לא מוכנים שתשלטו עלינו, הפריבילגיות נגמרו. אתם מיעוט קטן. עכשיו מושלים, בחרנו ימין וקיבלנו ימין, ואני אומר לך שתהיה רפורמה. יכול להיות שישנו קצת, אבל רפורמה תהיה. אתם חיים בסרט. אתם קלקלתם, ואנחנו רוצים לתקן".

כספית לא נשאר חייב: "ינון יקירי, הקשר בין משילות לבין הרפורמה או ההתנקשות של לוין בדמוקרטיה הוא אפס. משילות היא ההשתוללות בדרום ובצפון, זה לא קשור למינוי שופטים ולפסקת ההתגברות, זה לא קשור לשום דבר מהדברים שיהפכו אותנו לטורקיה על סטרואידים. משילות זה מה שנתניהו איבד. משילות היא חיזוק חמאס, זו האסטרטגיה המוצהרת של נתניהו, כי זה בעל הברית הכי חזק שלו. את המשילות איבד נתניהו, רק נתניהו, אף אחד לא עזר לו בזה. אתם קלקלתם, ואתם רוצים לתקן". 

על הסרטון שפרסם חמאס, בו רואים את אברה מנגיסטו לכאורה, שנלקח בשבי חמאס ב־2014, אמר: "יכול להיות ששמו לב שאיזה נרפה חדל אישים חזר לשלטון?". "אם אתה חושב שחמאס נותן קלפי מיקוח ללא שום תמורה וזה מעיד על חוזקה של חמאס, אתה טועה", הבהיר ינון.