יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיע הערב (רביעי) כי הוא ישתתף בהפגנה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית במוצאי שבת בתל אביב. "מוצאי שבת הפגנה עוצרים את הטירוף - נלחמים על המדינה בחיפה, בירושלים, בתל אביב. בואו להגן על המדינה האהובה שלנו מפני הרס הדמוקרטיה. כן, גם אני אבוא", מסר.

מטעם מארגני ההפגנה נמסר: "אנו מודים לראש האופוזיציה על הגעתו להפגנת הענק וקוראים לכל ראשי המפלגות  להגיע במוצ"ש ולעמוד בראש צעדת המחאה. זו שעתה הקשה ביותר של הדמוקרטיה הישראלית, ועל כל אוהבי המדינה לשלב כוחות כדי לעצור את ההפיכה המשטרית. רק ביחד ננצח. בשבת הקרוב נתייצב ברחוב קפלן בתל אביב לומר לממשלה - עד כאן!"

כזכור, במוצאי שבת האחרונה הפגינו עשרות אלפים במחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה המשפטית המסתמנת בכיכר הבימה בתל אביב, בירושלים ובחיפה, בינהם גם אישי ציבור רבים, בינהם גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, אולם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד  בלט בהיעדרו בהפגנה.

ח"כ רם בן ברק התייחס להיעדרותו וטען כי "לפיד בחר לא להגיע בגלל הסיכום שהיה לו עם מארגני המחאה, זה היה הסיכום שגם הוא וגם אחרים לא יגיעו. הסיכום היה שהם לא באים, אחרי זה גנץ חזר בו ויאיר החליט לא להגיע. הוא יגיע לכל הדברים האחרים אל תדאגו. זה לא עניין של משחקי כבוד, המארגנים ביקשו שלא להפוך את זה לפוליטי מדי לממשלה כזאת או אחרת".

בניגוד למחאה שנערכה במוצאי שבת, ההפגנה בשבת הקרובה תערך ברחוב קפלן, בסמוך לקריית הממשלה בתל אביב. לאחר מכן ייצאו צעדות ברחבי העיר.