משה לדור, לשעבר פרקליט המדינה, התראיין הערב (שבת) ב'פגוש את העיתונות' בערוץ 12, ונשאל על ידי איש התקשורת בן כספית האם הוא (לדור) כיועץ משפטי חושב כי היה צריך להוציא את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנבצרות, זאת בצל הרפורמה המשפטית אותה מוביל יריב לוין ונקשרת בעיני חלקים מהציבור למשפטו האישי, והשיב: "לא עכשיו, מזמן כבר. ראש הממשלה, שלא כמו שר החקלאות, חולש על כל המערכת, וכל מה שקורה, הוא אחראי, הוא גם פעיל בכל התחומים, וכאשר תלוי ועומד נגדו כתב אישום, שהוא בניגוד לכל הספינים שאנשים בתקשורת מפיצים בציבור, מדובר בכתב אישום, שמי שקורא אותו, מזדעזע. כתב האישום חריף וקשה ביותר".

"ישראל בדרך למשבר חוקתי": כך מסקרים בעולם את הסערה הפוליטית

עוד המשיך ואמר באותו נושא: "בהנחה שהראיות מבססות את הסיפור העובדתי שמסופר בכתב האישום, מדובר בעבירות חמורות, מבחינה משפטית. כל קבוצת הפרקליטים הבכירים, היועצת המשפטית לממשלה, או היועץ המשפטי בזמנו, הגיעו למסקנה לא רק שהסיפור מבוסס על הראיות האלה, אלא שהם יכולים להוכיח אותו מעבר לספק סביר". 

לדור טען: "האירוע שאנחנו נמצאים בו כרגע, יש אולי עוד כל מיני זרמים שפועלים, אבל במידה רבה הכול בגלל נתניהו. זה ההסבר היחידי לכך שביבי עושה תפנית של 180 מעלות בעמדות נחרצות שהיו לו בעבר, כמו הגנה על שלטון החוק ועל בית המשפט העליון וכיוצא באלה, עמדות שהוא נקט בהן בעבר ופתאום תומך בשלל רפורמות, שחלקן מבססות בהמשך הדרך למוסס את התיק הפלילי נגדו. נתניהו יודע מה היא האסטרטגיה שהוא וחבריו בחרו, ואיך לייצר את הרושם אצלך ואצל הציבור כולו שכאילו התיק קורס, ושהוא תפור ושאין לו שום בסיס, אבל הוא מעריך שהתמונה העובדתית והמשפטית היא אחרת, ושהיא יכולה לשגר אותו אל מעבר לדלת הברזל של בית הסוהר. הוא אמנם זכאי כרגע כל עוד לא הוכחה אשמתו, אבל מזה הוא חושש ואת התנאים המתאימים כדי למוסס את התיק הוא מייצר".