בעקבות הביקורת הציבורית, הרמיזה מצד ועדת המינויים והחיקוי המלגלג ב"ארץ נהדרת", ח"כ לשעבר אוסנת מארק הודיעה בשבוע שעבר כי היא מוותרת על מינויה לתפקיד מנכ"לית משרד המדע, החדשנות והטכנולוגיה. בשיחה עם אילה חסון הערב (שבת) ב"מטה המרכזי" ברשת 13, הגיבה מארק לחיקוי בתכנית הסאטירה, וסיפרה על ימיה בשבועות האחרונים: "עברתי לינץ' תקשורתי מטורף".

"זה לינץ' שבחיים לא חשבתי שאצטרך לעבוד בשביל להיות מנכ"לית של משרד משפטי. אני אישה, אני מזרחית, אני ימנית ואני לצידו של נתניהו - רק בגלל זה יירטו אותי כל האליטות". היא סיפרה כי "מדובר באישה משכילה, אקדמאית, עורכת דין שהחזיקה משרד במשך למעלה מ-10 שנים, ובסוף - באים עליי ומשחירים אותי". 

היא קראה לציבור שתקף אותה, ואמרה: "כל האנשים הרעים מהשמאל - מנכ"ל לא צריך להבין במדע, לא צריך להבין שום דבר באטום ולא מולקולה כזו או אחרת. מנכ"ל צריך לדעת לנהל - ואני יודעת לנהל". על ההחלטה לוותר על התפקיד בעקבות הביקורות, אמרה מארק כי "פעלתי בחכמה וברגישות כלפי המשפחה שלי שלא יכלה לסבול את ההשפלה הזו. אבא שלי הרים לי טלפון ובכה: 'בת שלי יקרה, תעזבי, הם לא יניחו לך'. החלטתי ללכת הצידה". 

על החיקוי בתכנית הסאטירה, אמרה מארק כח "ארץ נהדרת היא תכנית גזענית ונוראית. אני לא צופה בה, אבל קיבלתי לטלפון מיליון קטעים ואמרתי לעצמי: 'די. יש פה נשמות של ילדים'. תחשבו לפני שאתם כותבים את הטקסטים העלובים שלכם. אני פרצתי את כל תקרות הזכוכית האפשריות, המשרד הזה קטן עליי, קטן על היכולות שלי". 

לבסוף, היא הוסיפה כי "יש פה שני ישראל. אנחנו לא מתאימים רק לעבוד בסולל-בונה, אנחנו מתאימים לעבוד גם במשרד המדע".