בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בשיחה על הכותרות הפוליטיות והמדיניות מסוף השבוע שמהר מאוד הפכה לוויכוח סוער על פינוי המאחז "אור חיים" ועל הדיווחים לפיהם היועמ"שית שוקלת להוציא את נתניהו לנבצרות

בפתח הדברים טען מגל: "האירוע טיפה מגוחך, באמת לא בסדר שפינו את המאחז. צריך לעשות סדר בממשלה לגבי מה עושים ומה לא עושים. אני יודע שהציונות הדתית לא מגיעה על זה לממשלה היום, זה לא עובר בשקט. זה לא שכמו בממשלה הקודמת עולם כמנהגו נוהג. אנחנו מטפלים בנושא. אנחנו מבינים הרבה יותר טוב מה קורה פה, ואנחנו נקבע מה יהיה פה, לא אתם. אנחנו הרוב ולא נקבל מכם הנחיות". 

הוא הוסיף: "כדאי שהיועמ"שית תתאפס על עצמה. עורכת דין אנונימית שסער מינה. בג"ץ זרק אותה כבר כמה פעמים מכל המדרגות, ועכשיו היא אומרת להוציא את נתניהו לנבצרות. תראו מי חזרה. בושה וחרפה. מי היא שתוציא את נתניהו לנבצרות? שם את ידי באש אם היו בהפגנה מאה אלף איש. למה אתם קוראים לזה הפיכה משפטית ולא רפורמה? למה אתם מהנדסים את התודעה כל השנים הללו? למה אנחנו חיים במציאות כל כך מעוותת? נתניהו ולוין, דיר באלכ אתם לא מעבירים את הרפורמה. אם לא תעבירו את הרפורמה לא תיבחרו שוב. זה המבחן שלכם". 

בתגובה, השיב כספית: "היו מוקדים גדולים בהרבה מקומות. גלי בהרב־מיארה הייתה פרקליטה מסוימת. אתם לא הרוב, להחזיר למה שהיה לא היה ולא נברא. הרפורמה היא לא רפורמה, היא התנקשות. יש בישראל רק שש זכויות שלנו שמוגנות בחוקי היסוד, אין אף גורם שמאזן חוץ מהעליון".

על התבטאויותיה של חברת הכנסת לימור סון הר־מלך במהלך פינוי המאחז, אמר: "לימור סון הר מלך, אם התכוונת לחיילים אז ימח שמך. זה לא כל כך נעים. אם היא אמרה את זה לפועלים הפלסטינים, את גם גזענית. היחידים שאשמים בפינוי המאחז". "אתה כל כך נאור, זה פשוט נפלא", טען ינון בשאט נפש.

מלשכתה של ח"כ לימור סון הר מלך נמסר בתגובה לדברי כספית: "שוב מי שמגדיר את עצמו עיתונאי מראה עד כמה הוא מפחד מחזרתו של שלטון הימין וזורע פייק ניוז ושקרים כדי להכפיש את שמם של חברי הכנסת שנאבקים למען המולדת. ח"כ הר מלך אמרה את דבריה על הפועלים שהגיעו להרוס ולהחריב בשמחה רבה תוך השמעת קריאות שמחה לאיד, ולא חלילה על שוטרים וחיילים. כל יהודי אחר עם רגש לאומי פטריוטי שהיה עומד באותה סיטואציה היה אומר את הדברים הללו".