ח"כ בועז ביסמוט (הליכוד) הגיש הבוקר (ראשון) את הצעת החוק הראשונה שלו, לפיה ייאסר פרסום של הקלטה של אדם. ההצעה עוררה ביקורת רבה על ביסמוט, עיתונאי לשעבר, שכן פרסומים עיתונאיים רבים מתבססים על הקלטות שכאלו.

ח"כ ביסמוט הגיש תיקון להצעת חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1991, במסגרתה הוא מבקש להוסיף להגדרה "מהי פגיעה בפרטיות" גם מעשה של פרסום הקלטה של אדם ברבים הנוגעת למידע רגיש כהגדרתו בפרק ב' לחוק, ושלא בהסכמת האדם. בהתאם, מוצע לקבוע כי גם מעשה זה יהווה עוולה אזרחית ועבירה פלילית.

ח"כ בועז ביסמוט: "בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים, כל אדם יכול להקליט שיחה בעלת תוכן רגיש ולפרסם אותה ברבים. התיקון לחוק יבטיח שפרסום הקלטה בעניינים רגישים ואינטימיים של אדם תחשב גם היא פרסום שמהווה פגיעה בפרטיות ובצנעת הפרט".

כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, מתח ביקורת על הצעת החוק: "איזו בושה וחרפה!! והאיש הזה קרא לעצמו עיתונאי?? הצעת חוק שערורייתית נגד העיתונות". עמיתו ברוך קרא צייץ: "איזו בושה. לא להאמין שהאיש הזה היה עיתונאי".

ארגון העיתונאים תקף את הצעתו של חבר הכנסת ביסמוט: "ארגון העיתונאים והעיתונאיות דוחה בכל תוקף את הצעת החוק של ח"כ בועז ביסמוט, המגבילה את חופש העיתונות ופוגעת בציבור הרחב. חלק מעבודתנו הוא פרסום הקלטות שלעיתים חושפות את מה שגורמים שונים מעדיפים שיישאר בחדרי חדרים  - מעסקאות אפלות ומושחתות ועד עוולות שנעשות כלפי חלשים - ילדים, קשישים ואוכלוסיות מוחלשות אחרות".

עוד הוסיפו בהודעה כי "מסירת הזכות לאישור, או איסור ההקלטה, בידי המוקלט היא מתן פרס למושחתים ולמחוללי עוולות. העובדה כי זו היא הצעת החוק הראשונה שמגיש מי שהיה עיתונאי שנים רבות ועורך ראשי של עיתון רב תפוצה היא מדהימה ולא תאומן".