שר התרבות והספורט מיקי זוהר התייחס הערב (שני) בראיון לחדשות 13 על הפרסום לפיו משרד התרבות בראשותו יקפיא את מיזם "שבת ישראלית" ויפסיק לסבסד אותו. המיזם, שיזם שר התרבות והספורט היוצא חילי טרופר, מאפשר למשפחות לבקר באתרי מורשת ברחבי הארץ ללא תשלום במהלך סוף השבוע.

זוהר דחה מכל וכל את הטענות: "שקר מופרך, מבחינתנו לא תכננו לעצור שום פעילות ולא תכננו לאסור תקצוב, אלא רק שהמשרד לא יזום את הפרויקט, כי מדובר בהפרה של עקרון השוויון.  אתה לא תשמע ממני אומר דבר רע אחד על הפרויקט, המשרד ימשיך לממן אותו, הוא רק לא צריך ליזום אותו. הפרויקט לא יעצר", אמר שר התרבות.

בכל הנוגע לדיווחים כי בכל זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו היה זה שגרם לו לחזור בו מההחלטה, השיב זוהר: "נתניהו לא קיפל אותי, נתניהו שוחח איתי וביקש הסבר לנושא, אמרתי לו - לא ביטלתי שום פעילות, אני רק לא רוצה ליזום אותה. אז גם נתניהו אמר לי - נפלת לאותו ספין, ואני סומך עליך שאתה לא תמנע פעילות, ואחר כך הוצאנו הודעה מגובשת יחד".

זוהר המשיך ותקף את התקשורת ויריביו הפוליטיים: "מה לעשות, אנחנו נמצאים תחת מתקפה, כל דבר שאנו אומרים הופך להיות דבר מופרך ומנותק מהמציאות. שום דבר לא ייפסק בשבת, כמו שאמרתי שלא אתערב בכדורגל בשבת. דבר אחד שישתנה זה שהמשרד בראשותי לא יהיה זה שיוזם את הפעילות הזו".