"דוד מלך ישראל", סרט חדש העוסק בדוד לוי, השר לשעבר מטעם הליכוד, ישודר בקרוב בערוץ "HOT8". אחד מיוצריו רובי אלמליח, שוחח הערב עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103 FM, וסיפר על ההקרנה המרגשת עם לוי ומשפחתו: "אתמול הוא שודר באירוע חגיגי שלנו. צפייה של דוד לוי פעם ראשונה בסרט. זה היה אצלו בבית עם כל המשפחה. וואו, זה היה כל כך מרגש. אתה יודע, זה רגע כזה, שאתה עושה סרט חמש שנים. צילמנו, יש את זה, זה רץ עכשיו בדיגיטל, העלו את הרגע הזה".

הוא ציין כי מתנהלות שיחות על מנת לאפשר את שידורו של הסרט בפלטפורמות נוספות, וסיפק לו תקציר: "אני אגיד ככה, סיפורו של דוד לוי, מרב"ט עד תקרת הזכוכית בפוליטיקה הישראלית. ככה הייתי מגדיר את זה. אני חושב שהסרט הזה עושה איזשהו סדר במערכת היחסים בין המזרחים ל-'ליכוד', כשדוד לוי בעיניי הפוליטיקאי המזרחי הכי חשוב שהיה לנו".

כשנשאל האם אף יותר מרכזי מיו"ר ש"ס אריה דרעי, השיב: "בעיניי כן. בעיניי הוא יותר חשוב מדרעי, מהסיבה שדוד לוי טיפל בכל כך הרבה דברים. קודם כל ההישגים שהיו לו, וגם הדברים שבעצם לא היו רק קשורים למזרחים, הוא ראה את עצמו כמנהיג של כולם, הוא חשב שהוא יגיע אי פעם לכס המלכות, מה שנקרא, לראשות הממשלה, וזה לא צלח".

הוא טען כי מוצאו של לוי מנע ממנו להפוך לראש ממשלה: "ברגע שדוד לוי מישיר מבט ואומר - 'אני ראוי להיות ראש ממשלה', ומחליט להתמודד יחד עם שמיר, אז שם אנחנו רואים את בדיחות דוד לוי, וכל ההשפלות וההעלבות". 

"זה הרגע אולי הכי עצוב בסרט, זה גם הרגע שמסמל את ההסלמה", טוען אלמליח בנוגע לקטע בסרט בו נראים הליכודניקים מאותה התקופה אומרים כי תפקיד ראש הממשלה גדול על דוד לוי, ואף מוסיף: "זה גם הרקע שמסמל את ההסלמה.