בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM, והחלו השניים לשוחח על מכתב הכלכלנים נגד הרפורמה המשפטית וכן הצעת החוק של גפני באשר להפרדה מגדרית באתרי רשות הטבע והגנים

"רוצים להפוך את ישראל לאיראן": הסערה סביב הצעת גפני להפרדה מגדרית באתרי הטבע
בכירים בליכוד נגד הצעת גפני: "הסטטוס קוו יישמר - גם ברשות הגנים"

"פרסמתי בטוויטר עשרות עדויות של אנשי ימין שמפחדים לומר את דעתם, רובם בהייטק אבל גם במקומות אחרים", סיפר ינון, "זה קורה במשרדי עורכי דין, אדריכלים, רואי חשבון, לשמאלנים קל להביע את דעתם כי זה לגיטימי ולימנים בהרבה מקומות לא. ישר אתה נחשב אהבל ולא רציני. המון אנשים שארגנו את המחאות אמרו שזה לא קשור לימין ולשמאל, שזה מאבק על הדמוקרטיה. גם התמיכה שלי ברפורמה של לוין היא לא מקטע פוליטי". 

"אני רק מדבר על התבהלה, הקשקשת והשטויות של אנשים שמתהדרים בטייטלים כלכליים", הוסיף ינון, "היה גם סקר שמצא שרוב הסטודנטים במדינת ישראל תומכים ברפורמה".

על הצעת החוק שהגיש יו"ר דגל התורה משה גפני בדבר הפרדה מגדרית במעיינות ובשמורות רשות הטבע והגנים, אמר ינון: "אני לא מבין מה ארגוני הנשים רצו. אומרים לעשות חלק לגברים וחלק לנשים. מה כל דבר הדרת נשים? אומרים לכן שמפרידים בין גברים לנשים באותו מרחב. תפסיקו לחרטט לי את המוח כבר, תפסיקו. כמה אדם יכול לסבול, כמה? לא אכפת לכם מנשים שרוצות צניעות". 

"תביא לי אדם אחד שפוטר בגלל השמאל", אמר בן, "בינתיים היחיד שזכור לי שפוטר זה אבי ניסנקורן, בגלל שבשפה של מאפיה השר חיים כץ הודיע לארגון בעלי המלונאים שהוא לא יעבוד איתם ולא יפגוש אותם עד שלא מעיפים אותו. מתברר שגם בהרצליה הייתה הפגנת הייטק. נגיד בנק ישראל אמר לנתניהו שראשי סוכנויות הדירוג הזהירו אותו שמהלך השמדת הדמוקרטיה בישראל יעלה למדינה ביוקר. דירוג האשראי קובע את מחיר הכסף, המשכנתה תעלה והמחירים יעלו".