בן כספית וינון מגל פתחו את תכניתם ברדיו 103FM בשיחה על אזהרת נגיד הבנק מהשלכות הרפורמה המשפטית, והתייחסו להפגנות עובדי ההייטק והפיטורים בענף. "עולה עכשיו עצומה של מאות כלכלנים בכירים ישראלים הכוללת ימין, שמאל ומה שאתה רוצה. מתריעים מפני פגיעה חמורה בכלכלה", ציין כספית.

"סכנה לעתיד המשק בארץ": כלכלנים בכירים במכתב חריף נגד הרפורמה המשפטית

"לגבי קמפיין האנוסים, אם עובד ההייטק שדיברת עליו פוטר, למה הוא לא נחשף?", שאל כספית נוכח העדויות שאסף ינון מישראלים הטוענים כי פוטרו בעקבות דעותיהם הפוליטיות, "אם הוא ייחשף, בטח יתברר למה הוא פוטר. יש גל פיטורים בהייטק, זה מאוד מדאיג, אך זה עולמי. נראה הרבה שרלטנים מפוטרים כי מפטרים, והם יגידו שזה בגלל דעותיהם. מה אתה עושה סלט בין המזרחים לפיטורים בהייטק? לגבי המזרחים דעתי ידועה שנות אור, זה בעיקר פריפריה. אף אחד בהייטק לא מפוטר כי הוא איש ימין, זה לא היה ולא נברא". 

מגל לא התייאש, ואמר בתגובה: "העובד הזה שפוטר אמר למנהלת את דעתו בנושא טרנסג'נדרים - ופוטר. הוא צייץ בעילום שם ומחק כי הוא עדיין מפחד. אתם לא מזהירים מקריסה כלכלית, אתם מייחלים לה ופועלים בשביל שהיא תקרה. אתם תשרפו את המועדון כי אתם לא שולטים. זה כמו במשפט שלמה, שורפים את המועדון". 

בהמשך, כספית הביע את דעתו על הצעת החוק של יו"ר הקואליציה אופיר כץ, שתוביל לפסילת חברי כנסת ערבים שהביעו תמיכה בטרור. "אולי החוק הזה ייאלץ להרחיק גם את בן גביר, הוא הורשע בתמיכה בטרור".