שר המשפטים לשעבר גדעון סער שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM, ותקף את חברי הקואליציה בטענה כי אין להם כל עניין בהידברות בנוגע לרפורמה המשפטית: "מי שהציע הידברות יום אחרי ששר המשפטים הנוכחי הציג את הרפורמה היה גנץ. מי שמיד טרק לו את הדלת היה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה כמה ימים לאחר מכן, לכן אין שום סימן לנכונות אמיתית להידברות". 

גנץ פנה לנתניהו: "נקים צוות משותף להעברת רפורמה משפטית חלופית"

עוד הוסיף כי "אנחנו מציגים את עמדותינו, את התיקונים שאנחנו חושבים שצריכים להיעשות. אנחנו חושבים שצריך לחוקק את חוק יסוד החקיקה. אבל אם מישהו חושב שאנחנו ניתן יד לתוכנית של הנאשמים והמורשעים בעם להשתלטות פוליטית על הרשות השופטת, הרשות התובעת ועל השירות המשפטי הציבורי הוא חי בחלום".

הוא התייחס לטענות הקואליציה, לפיהן חברי האופוזיציה משקרים בנוגע למצבה הכלכלי של ישראל, ופוגעים בשמה הטוב:  "מה אמרנו על כלכלת ישראל? לא אמרנו דבר. זה חלק מצונאמי השקרים של מי ששר האוצר שלו כינה אותו 'שקרן בן שקרן'. הוא משקר כמו שהוא נושם. מי שדיבר והתריע במסגרת תפקידו, אחריותו, כנגד סיכונים אפשריים לכלכלת ישראל כתוצאה מהשינוי המשטרי שמובילה הממשלה היה נגיד בנק ישראל", הוסיף.

עוד אמר: "כל אנשי הכלכלה אמרו את זה. לכן זה עוד שקר, כדאי מאוד להתייחס ברצינות לאזהרות של אנשי מקצוע. מי שמינה את נגיד בנק ישראל לא הייתה הממשלה שלנו, אלא הממשלה בראשות ביבי נתניהו. כדאי שייקח לתשומת ליבו את הדברים ויתמודד איתם ברמה העניינית".

הוא תקף את ודרעי בטענה כי הרפורמה המשפטית משרתת את צרכיו האישיים: " עכשיו המהלך של לכלול את התיקון במסגרת חוק יסוד השפיטה שיאפשר לדרעי לחזור לשולחן הממשלה זה גם חלק המעניין. יש פה מהלך שמונע מאינטרסים אישיים, זה שקוף, כל אחד רואה את זה. אני מציע לשים לב לכל סקרי דעת הקהל, שמראים שלמרות שהציבור מאמין שיש תיקונים שצריך לעשות במערכת המשפט, יש רוב נגד התוכנית המסוכנת הזו.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.