השר לשעבר, משה בוגי יעלון, שוחח הבוקר (ראשון) עם ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM, וביקר את הממשלה על רקע קידום הרפורמה במערכת המשפט והתנהלותה לאחר הפיגוע הקשה בירושלים. "מי שהקים ממשלה שיש בה שני פירומנים, שלא יתפלא שאנו בתהליך של הסלמה", אמר יעלון, שעורר את זעמו של חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד). "אני סבור שיש איתו (יעלון) משהו רפואי, לדעתי משהו לא הכי סגור אצלו", תקף מילביצקי מיד לאחר סיום הראיון עם יעלון. 

ח"כ מעוצמה יהודית: "צריך להוציא צו מעצר לגנץ, לפיד, יעלון ויאיר גולן"

"בוגי יעלון? משהו קרה לו", טען מילביצקי. "אני באמת סבור שיש איתו משהו רפואי, אחרת אין הסבר לאמירות המוטרפות שלו. הוא קורא לסרב פקודות. דברי התרעלה שיוצאים מפיו מבישים ומסיתים. ראוי שיחזור להתעסק בבריאותו ועינייניו".

"המחבלים צריכים לדעת שהם לא חוזרים חיים", הוסיף מילביצקי בהתייחס למתקפת הטרור הקשה בבירה. "המטרה זה לבוא ולקחת את המשפחה מדרגה ראשונה של אותו מפגע, במידה ותמכו במעשה, ולגרש אותם החוצה. כשנלחמים בטרור, זה מה שצריך לעשות".
 
לדבריו, "הצעת החוק שלי לגירוש משפחות מחבלים הונחה כבר לפני למעלה מ-40 יום, ותקופת ההנחה תסתיים השבוע. אני מקווה שהממשלה מבינה את הצורך בכך ותקדם אותה יחד איתי. הצעת החוק שלי תאפשר לשר הפנים לגרש משפחות של מחבלים בעלי תעודת זהות כחולה״.