ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תכניתם בהתייחסות לשני הפיגועים הרצחניים שאירוע בירושלים וגבו את חייהם של שבעה בני אדם. כמו כן, השניים גם שוחחו על הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין.

בפתח השיחה, אמר מגל: "בפעם הראשונה אטמו באותו היום של הפיגוע את הבית של המחבל. קודם כל זו התחלה יפה, ברוך השם, קודם כל לאטום את הבית לפני שמדברים. הוציאו את כל הדברים, חבל שלא היה גשם. לאן הגעתם שאנחנו חומלים על כבודם של בני משפחת המחבל?".

עוד הוסיף: "טוב שגירשו אותם מהבית. עכשיו אם אתה שואל אותי, צריך לגרש אותם מהארץ, להעלות אותם על משאית, להביא אותם לעזה, ולהגיד להם ביי. זה הדבר היחיד שיפסיק את הטרור. זה מה שאני מצפה שיעשו, יותר מעונש מוות למחבלים ופגיעה כלכלית. תודה".

כספית השיב: "לא אתחרה איתך על איך נלחמים בטרור. ממשלת נתניהו לא אשמה בפיגוע הזה, אפילו בן גביר וסמוטריץ' לא אשמים בו, בבוקר כזה צריך לעשות מה שעשו גנץ ולפיד, לגבות את הממשלה במלחמה בטרור, לא לחפש אשמים או להסית נגד התקשורת. צריך לשמור על קור רוח ולשמור על אחידות ואחדות".

"תתקדמו, הרפורמה תעבור"
בהמשך, הביע ינון את דעתו על אלו המזהירים מפני נזקים כלכליים לאחר כינון הרפורמה המשפטית: "המשבר הכלכלי נהיה פה, מה זה הקשקושים האלה, מה זה הספין האידיוטי הזה שהבאתם עלינו? מבלבלים את המוח כל היום כאילו יהיה פה משבר כלכלי. מה אתם רוצים? יש פה רפורמה, לא הפיכה ולא מהפכה. איך אתם מדברים על זכויות כשאתם לא מאפשרים לנהל דיון? תתקדמו, לא סופרים אתכם. תעבור הרפורמה ואתם יכולים לקפוץ".

הוכחת שאתה לא מבין בכלכלה", תקף חברו בתגובה. "נתניהו בסוף כן מבין כלכלה, וכשהעסק יתפרק לו הוא יעצור את זה, אבל יכול להיות שזה יהיה מאוחר מדי. הוא בן משפחה של עצמו ושל המשפחה שלו". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM