תת אלוף במיל' דוד אגמון, לשעבר מנהל לשכת נתניהו, תקף את ראש הממשלה בהפגנה שהתקיימה בשבוע שעבר נגד הממשלה והעומדים בראשה. אגמון אמר: "כמנהל לשכתך, גיליתי אותך ברפיסותך, בהססונתך, באי יכולתך לקבל החלטות". היום (חמישי) הוא התארח בתוכנית "חד וחלק" עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM והתייחס לדברים.

תחילה הסביר אגמון מדוע הוא בחר לחשוף את דבריו דווקא עכשיו, ולא כשעמד לצידו: "לא מצאתי לנכון, לא חשבתי שיקרה משהו כמו שקורה היום ולכן לא דיברתי. אמרתי למי שאני חושב שצריך לומר. חשוב להגיד שאני עוד לא פעיל תנועות המחאה, אני בסך הכל התבקשתי לומר דברים בהפגנה בראשון לציון ואמרתי את אשר על ליבי". 

"אבל מה שאני חושש זה לא ממה שקורה עכשיו, אלא אני כבר חושש מהשלב הבא של החוקים", הוסיף והסביר: "אני יכול רק להעריך, למשל חוק הצנזורה, אם בועז ביסמוט היום מציע לפרסם חוק שימנע פרסום הקלטות, השלב הבא יהיה פרסומים אחרים, עד שהוא יגיע לצנזורה. ככה זה עובד. אני מעריך ואני רואה את ההנהגה היום והיא מדאיגה אותי, אני מקווה ומאחל לה שהיא תצליח במה שהיא אמרה, למשל במשילות, בפתרון בעית האלימות בחברה הערבית".

בנוסף טען, כי "אחת הבעיות שלנו, מצד אחד אומרים דבר אחד, מהצד השני מנסים לפגוע במערכת המשפט, לפגוע בביטחון, לפגוע בכל דבר שרק אפשר לפגוע כדי להביא למצב שזו תהיה הנהגה מתמשכת. אולי גם יגיעו לזה שיבטלו את חוק הבחירות, אני מתלוצץ". 

כאשר נשאל מה לדעתו צופן העתיד למדינת ישראל, השיב: "אני לא נביא, לא בן נביא ולא חוזה, אני גם לא עתידן. אני רואה את התהליכים ואני חושש ממה יהיו השלבים הבאים. גם השלבים האלה, פסקת ההתגברות ולאט לאט יגיעו גם לחוק הצרפתי וימשיכו בכיוון הזה, זה כרגע מה שנראה שההנהגה הנוכחית מנסה, ואני מודאג". 

לסיום הביע את דעתו על התנהלותו של ראש הממשלה: "אני לא יודע לתת הערות על דברים תיאורתיים, אז, זה לא עמד, אבל היום מה שעומד זה המדינה מול שאיפותיו האישיות. אבל זה לא רק הוא, מפני שאני רואה גם את סביבתו, את הנתמכים והנספחים אליו, כמו דרעי, סמוטריץ' ובן גביר ולהם יש אינטרסים אחרים, הם גם מקבלים את זה ממנו על מנת לתת לו את הימנעות המשך משפטו".