כמיטב המסורת, בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (חמישי) ברדיו 103FM על הנושאים החדשים והמסעירים בארץ. כצפוי, הטונים עלו זמן קצר לאחר שהחלה התכנית של השניים. בין הנושאים שעלו, מגל זעם נוכח טענותיו של עו"ד דוד חודק, שטען כי לא יהסס להשתמש בנשק פיזי במידה ואם ישראל תהפוך לדיקטטורה.

"לא אהסס להשתמש באש חיה": עורך דין בכיר בהתבטאות חריגה

"זה לא יעזור לך, לא נפתח בחאן אל־אחמר, אלא בזה שאתם יורדים מהפסים. מסרו לי מהמשטרה שהם פתחו בבדיקה של האירוע. בן אדם מדבר ברצינות על זה שהוא ישתמש בנשק", זעם ינון על דברי עו"ד חודק. "ישראל לא תהיה דיקטטורה, כשהוא הלך לנשק הוא איבד אותי", השיב בן בתגובה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך, הוסיף כספית: "נתניהו הבטיח להוריד את יוקר המחיה, ומה שקורה זה ההיפך. יש סימנים מדאיגים מאוד לכך שהנושא הכלכלי עומד להישמט מידיו. הוא רימה אתכם ושיקר אתכם. באיראן הוא נכשל, בטרור הוא נכשל כל הזמן, ביוקר המחיה הוא משקר אתכם. הרגע הזה של לנופף באיטום הבית לא יתפוס".  

"אתה יודע למה לא ירו רקטות בממשלה הקודמת? כי לא הייתה להם סיבה לירות", טען ינון. "הכל סבבה, הכל נפתח. שיחליפו בין האוכל שהאסירים הביטחוניים מקבלים לבין זה שהחיילים מקבלים". על השינויים במערכת המשפט, אמר: "בסוף תעבור הרפורמה ותישאר הדמוקרטיה, הכל יהיה בסדר. שטויות והבלים".