חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) שוחחה הבוקר (חמישי) עם סיוון כהן בתוכניתה ב-103FM, והתייחסה לסערת עורך הדין אייל בסרגליק: "אכן מקרה מצער ודוחה למדי. אני אומרת את זה בתור עורכת דין שייצגה בתיקים מאוד גדולים, עם רבי היקף. כשאתה מייצג נאשם אתה באמת מנהל הליך פלילי, שכר הטרחה גם אז צריך להיות הוגן ומידתי. כשאתה מייצג קורבן עבירה, אין לך שום קביעה בהליך הפלילי. אתה לא מייצג בהליך הפלילי, אתה לא יכול לחקור אף אחד. כל מה שנשאר לקורבן עבירה זה להעביר תצהיר".

"מנסה להלך אימים על רה"מ": הקואליציה במתקפה חריפה על היועמ"שית

היא העבירה מסר לעורך הדין: "אני מפצירה בכל מי שיכול לומר לעו"ד בסרגליק, גם אם חתמו לו על הסכם, גם אם הוא השקיע בזה שעות, לפעמים אנחנו צריכים לתת מעצמנו. תגיעו איתו להסכמות, ברמות של עשרות אלפי ש"ח. אני הייתי מציעה לו, אל תיגרר לתביעות, לבתי משפט. תביאו את הדברים לכדי הבנות. כך אני מסתכלת על הדברים באופן הכי פרקטי שבעולם. לשבת על שולחן ההסכמות, לסיים את העניין הזה ולהחזיר את הכסף".

היא חזרה לתקוף את היועמ"שית, על רקע הפנייה שהגישה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אין לה בושה לגברת הזו, אין לה בושה. מה מדהים אצל מיארה? אחד, צר לי שממשלת ישראל לא העבירה אותה מתפקידה ביום שהיא הושבעה. היא הוכיחה חוסר מקצועיות וחוסר התאמה לממשלה הנוכחית, יותר מזה, היא המשיכה לחרחר ריב ומדון בעם ישראל על הממשלה, עלינו ועל המחוקקים ועל הכוח הקואליציוני".

עוד הוסיפה כי "הרפורמה לא קשורה לראש הממשלה באופן ישיר. הוא לא יושב בוועדת חוקה, יש לו כוח הצבעה בכנסת, את זה היא לא לקחה ממנו, תודה באמת. יש לה מזל שיש בנתניהו צניעות בהיבט הזה, גם בקמפיין הבחירות וגם מאז שהוא נבחר הוא אומר בפה מלא שהוא לא מוכן לשום דבר שיקשר אליו באיזשהו אופן ובגלל זה הוא גם לא הצביע להעברתה מתפקידה".

על פרשת אבי חימי, אמרה: "האג'נדה שלי זה להילחם בתלונות השווא. אני רוצה לומר דבר כזה, בהינתן הטענה הבאה, כשאני מעביר הביקורת אני קודם כל בודקת מה אמר הגבר ומה אמרה הגברת, בגלל שאני מכירה את הנפשות הפועלות, מכירה, יודעת ומבינה דברים שאני לא יכולה לומר אותם, אבל לשיטתו של חימי, ניהל רומן עם גברת, זו הגרסה, אומר רומן, ארוך מאוד. הבושה מבחינתי זה מה קורה היום כשאת רואה שופטת עובר לך בראש איך היא מונתה. ונשים יכולות להצליח בכל דבר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.