עורך הדין דוד חודק עורר סערה בשבוע שעבר לאחר שהשתתף בפאנל על הרפורמה במערכת המשפט, ואמר: "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה, לא אהסס להשתמש באש חיה". מנחם בוטאביה, נהג המונית עמו נסע חודק באותו היום, שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM, וסיפר על שיחה שקיימו השניים. 

המשטרה ממליצה לפתוח בחקירה פלילית כנגד עורך הדין דוד חודק

"הוא אמר לי תשמע, מה שהולך להיות פה עם הרפורמה המשפטית, זו דיקטטורה וזה נוגד את הדמוקרטיה ואני אלחם,ואם אצטרך, באש חיה ואהרוג כל אחד שיעמוד בדרכי או בדרך הדמוקרטיה", ציין והוסיף: " פניתי אליו אמרתי לו, אמת, אני לא יודע מה זו הרפורמה המשפטית, אני אסתכל בגוגל, אני רוצה להבין מה יותר טוב, יכול להיות שאני טעה, יכול להיות. אבל בין זה לבין לקחת רובה ולירות בי בגלל שאני תמוך ברפורמה המשפטית, אלה דברים חמורים שאתה אומר".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אתה עורך דין, אתה איש מלומד, פיקח, ואתה תוסיף ואתה תארגן עוד חברים שיצטרפו אליך להרוג אנשים שבוחרים אחרת ממך? תגיד לי אתה רציני?' יש לו עוד חברים שתומכים בו, במפורש, ואני מוכן להיות בפוליגרף. שיש לו עוד חברים שמוכנים להצטרף יחד אתו. זה לארגן רשת טרור דאעש ישראלית", ציין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הוא האשים את חודק, כי הצהיר בפניו שלא יהסס לירות בו: "שאלתי אותו - 'אתה תהרוג? כולל אותי? אתה תירה בי?', והוא השיב לי - 'כן'. אני התבלבלתי, לא יכולתי לעבוד. הלכתי לאינטרנט פתחתי אמרתי 'אני רוצה לקרוא את זה, להבין, אולי אני מטומטם'. בחיי, זה לא יאומן, מה זה? לאן הגענו? מה זה הדבר הזה? הם חושבים שאנחנו באמת מטומטמים?".

לסיום, אמר: "הגיע הזמן להפסיק עם זה, לא נוותר להם, לא נסלח להם, לא מוכן לסלוח. ואני שוקל עוד להגיש תלונה במשטרה. אני אומר לך, אני אלך לפוליגרף". הוא שב להאשים את חודק: "עוד אחד יבוא לזרוק חבית עם בנזין, יבעיר את האש ויגיד 'לא התכוונתי', זרק אדם פצצה, לחץ על הכפתור, על הפצצה ויגיד 'לא, התכוונתי רק להדליק אורות'".

עו"ד חודק מסר בתגובה: "מוכחש בתוקף".  

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm.