פרופ' אבשלום אליצור התייחס היום (ראשון) בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו לדבריו החמורים של ו (במיל') זאב רז אשר ציטט חלק מדבריו בפוסט שפרסם אליצור בעצמו.

"אין קשר בין גבורה וטמטום": בן כספית תוקף בחריפות את הטייס לשעבר זאב רז
לאחר שקרא לנתניהו "בן מוות": הבכיר לשעבר בחיה"א יחקר באזהרה 

"קטונתי מלהגן על זאב רז", כתב פרופ' אליצור, "קטונתי מלהגן על הטייס האמיץ שעשה היסטוריה בהגנת ישראל, על ידידי הסופר המעולה המתקן לי מדי פעם שגיאות כתיב וניקוד, על האל"מ מיל' המציל חיים כל יום עד היום, בתפקידו האזרחי. אולם, משזומן האיש לחקירת משטרה, חושש אני שמא, יבחר שלא להישבר, משל היה חלילה בחקירת המודיעין הסורי, ומי יודע מה יסבול ובלבד שלא להסגיר את מקור הדברים שסיבכו אותו אתמול. על כן אבהיר כדלקמן".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"ראשית לוגיקה טריוויאלית. מודעת היא כי ראש ממשלה מחליפים רק בבחירות, בהצעות אי-אמון וכיו"ב, לאמור – רק בדרך דמוקרטיות", הוסיף, "על כן, אם יקום ראש ממשלה כלשהו ויבטל חלילה את הדמוקרטיה, אזי או שלא יוחלף אותו ראש ממשלה, ויקוים בו כבתפילה וְהוּא הָיָה וְהוּא הוֹוֶה וְהוּא יִהְיֶה בְּתִפְאֲרָה וְהוּא אֶחָד וְאֵין שֵׁנִי לְהַמְשִׁילוֹ וּלְהַחְבִּירָה. אולי אפילו בנו החרוץ ורב-הפעלים ימשול אחריו, כמנהג מלוכות ודיקטטורות מימים ימימה".

"בהיעדר דמוקרטיה, הוא יוחלף בצורה לא דמוקרטית. יעוין למשל בסעיף 7א לחוק שירות הביטחון הכללי התשס"ב. כמו כן, יובהר כי מנהגם של דיקטטורים הוא להתנכל לכל המתנגד להם, להשליכו לכלא ואף גרוע מזה. הווי אומר: כל דיקטטור הוא רודף, מעצם הגדרתו וללא כל קשר לפסיקת רב זה או אחר", ציין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

לאחר מכן כתב פרופ' אליצור כי "ומכיוון שמודעת היא שמר נתניהו וכל חברי מפלגתו חרדים על שמירת הדמוקרטיה, ומתנגדים לדיקטטורה, אין ספק שאותו תרחיש מופרך על דין רודף אינו חל עליהם, ולפיכך – מאחר וטרם קראתי הבוקר את החדשות – אין לי ספק שלא טרחו להגיב על אותם הגיגים בעלמא".