הרשתות החברתיות בעולם הערבי סוערות בעקבות ביקורה של הבלוגרית העומאנית אסמאא א-שהחי בישראל. הבלוגרית, המתגוררת באיחוד האמירויות, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה קטעי וידאו מתוך הגעתה לנמל התעופה בן גוריון. בסרטון שגרם לסערה, צילמה את שער הכניסה למדינה ובו הופיעו גם דגלי ישראל, וסיפרה כי "עובדי המקום היו המומים כשראו לראשונה דרכון מסולטנות עומאן". 

בעקבות כך, משתמשים רבים ברשת הטוויטר גינו אותה וראו בכך "נורמליזציה" עם ישראל. חשבון הטוויטר "עומנים נגד נורמליזציה" תיארו את האירוע כ"בגידה בעניין הפלסטיני ותמיכה בלשכת התיירות של המדינה הכובשת". עוד נכתב בציוץ, כי היא הפרה את החוק העומנאי, שאותו אישרה מועצת השורא בחודש דצמבר אשתקד, הקורא לחרם על ישראל.

משתמש אחר עקץ את הבלוגרית וכתב כי "היא אינה דמות מוכרת בסולטנות". לדבריו, "המעשה שלה אינו מייצג את עמדותיהם של תושבי מדינת המפרץ, שאין לה שום קשר רשמי עם ישראל". משתמש נוסף צייץ כי "אנחנו נבקר בירושלים ביחד עם משחרריה. תהיו בטוחים שהיא לא עומאנית".

חשבון טוויטר נוסף העונה לשם סעד אל-פאור, צייץ כי "הבלוגרית העומנאית ביקרה בישות הכובשת ומפרסמת את תמונותיה משדה התעופה. זהו צעד בקידום הנורמליזציה עם האויב הישראלי ומשרת את סדר היום של המפלגות השואפות לשלב את הישות הישראלית באזור הערבי. העם הערבי מקלל את הצעד הזה".

משתמשת נוספת, הטוענת כי היא אזרחית ישראלית המתגוררת בלוד, צייצה כי "העם העומאני בהחלט נמנע מנורמליזציה. כולם יודעים שאיחוד האמירויות מקדמת את הנורמליזציה עם ישראל, כפי שמעידים רוב "המשפיעים" שעורכים טיולי קידום מכירות בישראל. צעדים אלו מנסים ללכלך את המוניטין של שאר הערבים".

כזכור, בחודש יולי 2021, הודיע עומאן כי לא תיקח חלק בהסכמי אברהם. בהודעה רשמית לעיתון "א-שארק אל-אווסאט", היוצא לאור בלונדון, מסרה הסולטנות כי "עומאן מאמינה בעיקרון של הסכם שלום צודק עם בסיס שתי מדינות. זוהי האופציה היחידה שתקבל לגיטימציה בינלאומית". עוד נמסר כי "אנחנו תומכים בזכויות המוצדקות של העם הפלסטיני. אנחנו מכבדים את המדינות שהחליטו לנרמל את יחסיהן עם ישראל, אך מצפים שאחרים יכבדו את ההחלטה שלנו".