לקראת ביקורו הקרוב של שר החוץ אלי כהן בקייב, העבירה אוקראינה לישראל שורה של בקשות ובראשן דרישה לגינוי פומבי של הפלישה הרוסית, ואמירה פומבית בעד שלמותה הטריטוריאלית של אוקראינה, כך דיווח הערב (ראשון) ברק רביד ב'וואלה!'. כמו כן, באוקראינה דרשו גם הלוואה של חצי מיליארד דולר.

הביקור הקרוב של השר כהן בקייב, יהיה הראשון של שר ישראלי בבירת אוקראינה מאז הפלישה הרוסית. בכיר אוקראיני אמר כי מידת ההיענות לבקשותיה של אוקראינה במהלך הביקור של כהן, תעיד על הכנות וכוונותיה של ישראל. עוד דיווח ברק רביד, כי האוקראינים ביקשו שישראל תביע תמיכה בתוכנית השלום שהציג לפני כמה שבועות הנשיא זלנסקי, ושבבסיסה נסיגה רוסית מכל שטח אוקראינה. 

כזכור, השבוע דווח בוואלה! כי ממשלת נתניהו מבצעת בחינה מחדש של המדיניות הישראלית כלפי הפלישה הרוסית לאוקראינה והאפשרות של אספקת מערכות נשק הגנתיות לאוקראינה. זמן קצר אחרי שחזר בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה, הוא הנחה על בחינה מחדש של המדיניות הישראלית כלפי המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, כך אמרו ל"וואלה!" הפקידים ישראלים. לדבריהם, בחינת המדיניות מתבצעת בהובלת המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה עם מעורבות של משרד הביטחון, משרד החוץ והמוסד.