בן כספית וינון מגל פתחו את הבוקר (שלישי) בשיחה על השינויים הצפויים במערכת המשפט בעקבות הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין. במהלך תכניתם ברדיו 103FM פתח כספית במונולוג סוער, במהלכו הטיח במגל: "יש לנו רק את בית המשפט העליון, אתם הורסים אותו".

"כל משפטני העולם מסבירים לך, אומרים לך, שופטים, משפטנים, ימנים, שמאלנים, שמרניים, אקטיביסטים, אמריקנים, בריטים, כל המומחים, כל המוסדות, אני אביא את נתניהו הוא הסביר את זה 15 שנה בקולו - ברגע שברדוגו יכל להיות שופט עליון, אין בית משפט עליון", זעם כספית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"כשאתה נותן לדוגמה את הגויים, אני מסביר לך, בכל מדינה שבה פוליטיקאים ממנים או משתתפים במינוי שופטים, יש על זה מוסרות ואיזונים ובלמים, ו\או שהמדינה הזו יש לה שלושה בתי קונגרס וצריך אישור, או שהיא כפופה לאמנות בינלאומית ובית משפט בינלאומי אירופי בהאג או שיש חוקה - פה אין כלום. יש רק עליון", הוא הסביר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"מתי תבין את זה? רק עליון יש, אתם הורסים אותו. הממשלה כבר שולטת בכנסת, מה לא מובן פה? מה, אתה באמת טיפש? הרי אתה לא. תהיה פה מלחמת אחים לצערי הרב. איך אמר לנגוצקי, חס וחלילה, תהיה, כי הצלחתם להשמיד את הכל. עברתם מהשוטרים, לקצינים, לפרקליטים, לליאת בן ארי, למנדלבליט, לגלי בהרב־מיארה, לבית המשפט העליון, לבית המשפט התחתון, לראש השב"כ, לרמטכ"ל, לכלם, אשכנזים, ספרדים, הרסתם לנו את הכל, פירקתם את הכל. אתם פושעים. אתם חבורה של פושעים", הוא האשים.

"מזלי שאבא שלי לא חי, שהיה ביביסט, לראות את זה. הוא השאיר את אח שלו על הגדרות בגבעה 69. חבורה של פושעים, תתביישו. אתם פוסט ציוניים, אתה וגפני, שבסך הכל, כל פסקת ההתגברות הזאת שתהרוס את בית המשפט היא כדי שהם לא יתגייסו. לשם חזרנו. תתבייש לך. סיירת מטכ"ל, נתת את השנים הכי טובות שלך. איך אתה לא מתבייש? אני רוצה לבקר אותך בבית, לבדוק אם יש לך מראה".