נציגי הסיעות הערביות בכנסת הודיעו היום (שני) כי הם לא הוזמנו לכינוס ראשי האופוזיציה. בחשבון הטוויטר שלו, תקף יו"ר "הרשימה המשותפת" איימן עודה את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "אני יודע שמבחינתך כולנו "זועביז", בשביל דה-לגיטימציה לערבים ביבי הספיק לנו, אולי הגיע הזמן להפסיק לשקר ולהתחיל להנהיג? כשביקשנו להביא את חוק הנאשם אתם סירבתם. ממשלה כבר התפרקה לך, עכשיו מול הפשיזם גם את האופוזיציה תפרק?". עודה שוחח הבוקר עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לדברים.

לפיד תוקף את המשותפת: "לא חלק מהאופוזיציה, עובדים מלא מלא עם הליכוד"

"לא הוזמנו למרות שיש לנו עמדה נחרצת נגד הפשיזם וההפיכה השיפוטית, וכלל המדיניות של הממשלה", אמר עודה. "יאיר לפיד רוצה להיראות מרכז ולא שמאל חס ושלום, לכן הוא רוצה להגיד שהוא נגד המשותפת וחד"ש־תע"ל. מי שמדיר את האוכלוסייה הערבית עוזר לנתניהו. אני פונה ללפיד, אנחנו נגד הממשלה הנוכחית בכל הרמות. נקודה".

"לא הפלנו את הממשלה האחרונה, זו עובדה. אין ספק שהעמדה שלנו כלפי הממשלה הנוכחית היא לא עמדתו של לפיד. מי שצריך להנהיג את האופוזיציה זה אדם עם עמוד שדרה, צריכה להיות לו עמדה מאוד ברורה כלפי השלום והשוויון. לפיד נאבק למען ישראל הראשונה. גנץ ברח פעמיים לביבי. אני מנהיג את האופוזיציה בצורה העקרונית ביתר", הוסיף.

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM