חבר הכנסת דודי אמסלם, שמיועד לכהן כשר במשרד המשפטים, הצטרף אתמול לרוחות הסוערות בארץ בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, וקרא: "מהפכה עד הסוף, על אפכם וחמתכם. המפגינים - עם רולקסים ומרצדסים. מי שיעבור על החוק יישב בבית סוהר". חברת הכנסת המיועדת בליכוד קטי שטרית שוחחה עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM והגיבה לדברים: "אני חושבת שדודי מדבר באמת מתוך נשמתו".

הרמטכ"ל לשעבר מזהיר: "זוהי התקופה הכי נפיצה בעשרים השנה האחרונות"
"סירוס ביהמ"ש העליון": כך מסקרים בעולם את המחאה נגד הרפורמה המשפטית  

"אני חושבת שדודי אמסלם, אתה יודע, עם כל הפאתוס הזה שלו הוא מדבר באמת מתוך נשמתו. מה זאת אומרת? זה הליכוד. אני פשוט הולכת לאירועים ולכל מיני מפגשים ואני שומעת את הליכודניקים מתחננים ואומרים: 'חברים יקרים, אל תיסוגו אחורה, יש פה רפורמה, הבטחתם, גם לפני הבחירות, גם בתקופת הבחירות, אל תתנו להם'. אני חושבת שפשוט הוא מייצג את אותם אנשי שטח שבאים ואומרים: 'חברים יקרים, אנחנו מעל ל-2.5 מיליון איש שביקשנו'".

"לכל אחד יש את הסגנון שלו, אתה זה לא אני ואני זה לא אתה. בואו נרד מהמושגים ומהביטויים, מהפכה זה בסטיליה. נכון שחלק מהם באים ומדברים על שפיכות דמים, על מלחמת אחים, אבל לא, זה לא יהיה. יש פה צד אחד שמדבר ככה וצד שני שאומר 'בואו להידברות'. אף אחד לא יזרוק לכלא אף אחד, אתה יודע שתהיה הידברות".

סייעה בהכנת הכתבה: ירדן חדד 103fm