בן כספית וינון מגל פתחו היום (שלישי) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו למחאת הענק שהתקיימה בירושלים נגד הרפורמה במערכת המשפט, ולשביתה של בן כספית אתמול. 

דודי אמסלם תקף את אהרון ברק מעל דוכן הכנסת: "ראש המסיתים"
נתניהו לאופוזיציה: "תפסיקו לדרדר את המדינה לאנרכיה"; לפיד: "קח אחריות על מעשיך"

מגל: "אם אתה לא עובד בבוקר כי אתה שובת, ובערב אתה עובד, זו לא שביתה מותק, אלו עיצומים. מה עוד צפוי בעקבות הרפורמה הזאת? בן פתח בנבואות זעם, נא לשמור לי את התאריכים הללו". 

"יהיו עוד הרבה שביתות", הבהיר כספית, "זה רק התחיל. זה לא יירגע, זה ילך ויחליף, תהיה פה עזיבה ותהיה פה ירידה מהארץ. אין צורך בנבואות וחזיונות כי הכל קורה בזמן אמת, והכל התחיל כבר לקרות. זה לא שנגיד שההיסטוריה תשפוט, אנחנו נדע בקרוב מאוד, חלקנו כבר יודעים את זה". 

מיד לאחר מכן, פצח מגל בהקראת כותרות מימי חוק הלאום, והשווה לימים אלו: "אתם מבינים שהעסק נגמר, זה אותו טנטרום. עכשיו זה גם הכלכלה והכלכלנים. אכלנו את זה ב־1948, לא יקרה כלום, מה קרה? איזה איזונים ובלמים יש היום על בית המשפט? הם עצמאיים, מה עשיתם פה? מה אתם חושבים, שכולנו לא מבינים? שאנחנו טיפשים? די. ירדתם מהפסים. דיברתם 30 שנה על נתניהו שהיה על המרפסת, אתמול בהפגנה אמרו שביבי בוגד. אתם הטפתם לנו עשרות שנים. כשיישפך דם נשמיע לכם את כל זה, אתם מחוללי כאוס". 

אחלה סטנדאפ היה", סיכם כספית. "אני יודע שינון מגל הוא בחור חכם, אז או שהוא עושה את עצמו או שאני טועה. המדינה הזאת הולכת פייפן, היא לא תיראה כמו שהיא נראית היום אם הדבר הזה יעבור, אני חושש לגורלה ולעתידה".

על השר המיועד דודי אמסלם, אמר כספית: "אמסלם הוא באמת סוכן השנאה אולי הגדול שראיתי בימי חיי. עסקנותו אומנותו. הוא מעליל על מאות אלפי ישראלים שעלו עם הנשים והילדים ברכבות הדחוסות והמתפוצצות, שרו התקווה והתפללו בכותל, אנשים שעזבו הכל כדי להציל את המדינה, סוכן השנאה העלוב הזה הופך את זה ל'אנחנו' ו'הם'. על מה הוא מקשקש, האדם העלוב הזה? הוא הודף את כולם. איך הוא לא מתבייש? תפסיק לשנוא, לקלל, להשמיץ". 

מגל השיב: "בזמן שהמנהיגים שלכם קוראים לשפיכות דמים, מה עשה אמסלם? דיבר עם הידיים? כשחולדאי מדבר על שפיכות דמים? אתם מדברים? אתם כלי תעמולה".