איחד את העם: מימין ומשמאל במערכת הפוליטית חיבקו הערב (שלישי) את כתב חדשות 12 יאיר שרקי, שסיפר בפוסט חשוף על נטייתו המינית וחשף: "אני אוהב בנים". השיתוף האמיץ קיבל מיד שלל תגובות תומכות ואוהדות, בהן גם גורמים משני קצוות המפה הפוליטית. 

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הגיב בפשטות באמוג'י של לב לפוסט של שרקי. חבר הכנסת מיקי זוהר בירך: "אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך". גם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כתב: "אוהב אותך אח יקר. וגאה בך מאד". 

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מסר: "שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ". 

יו"ר העבודה מרב מיכאלי בירכה גם היא וכתבה בתגובה לפוסט של שרקי: "זה טקסט כל כך יפה וכל כך נוגע. תודה לך שנתת אותו לכולנו. זאת לא הפעם הראשונה שאתה משמיע קול אמיץ. לך בכוחך זה והושעת רבות ורבים".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב: "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה כל מה שבא לך". רם שפע כתב "איזה איש ענק ומיוחד אתה" וח"כ יוראי להב הרצנו גם הוא הגיב אמוג'י של לב. 

עמיחי שיקלי כתב: "אוהבים אותך שרקי יקר בדיוק כמו שאתה". השר אלי כהן: "ריגשת! מאחל לך שתהיה מאושר". אפילו ח"כ יצחק וסרלאוף הביע תמיכה והגיב, כמו רבים אחרים, באמוג'י לב. 

יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)