הכתבת המדינית והפוליטית של 'מעריב', אנה ברסקי, התראיינה היום (רביעי) בתוכניתו של גדי נס ב-104.5FM, והתייחסה להמשך החקיקה של הרפורמה המשפטית למרות השיחות על פשרה אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג.

בדרך להסכמה בנושא הרפורמה? הרצוג נפגש עם לפיד, גנץ ורוטמן
יורדים מהעץ? רוטמן בהצהרה לתקשורת: "מברך על יוזמת ההידברות של הנשיא"

"ראינו אתמול בערב בפייסבוק לייב של שמחה רוטמן ויושב ראש מפלגתו בצלאל סמוטריץ' עוד דיון סביב תקציב המדינה, כשהם פורשים את משנתם באשר לרפורמה המשפטית והאפשרות לפשרה", אמרה ברסקי בפתח דבריה, "רוטמן חזר על אותו הרעיון שלא מסתיר לרגע - שאין לו בעיה לדבר, אבל הוא לא מתכוון להקפיא את החקיקה. כלומר, אם רוצים לעצור אותו, זה לא יקרה".

"הרצוג ממשיך לדבר עם כל גורם אפשרי בשני הצדדים ואמש הזמין בבית הנשיא את הנציגים, כשכולם משמיעים אחרי הפגישה את אותם הדברים שאמרו לפני הפגישה. אז כן, שמחה רוטמן ממשיך לעמוד על עמדתו", הוסיפה.

לאחר מכן, התייחסה לסערת הפינוי בכרם בשילה שבבנימין, ואמרה כי "חבר סיעתו של סמוטריץ', צבי סוכות, חבר חדש יחסית שנכנס לשורות הכנסת, תקף חזיתית את גלנט. אני חושבת שמתפתח כאן בלייב ויכוח מתוקשר בין שר במשרד הביטחון, סמוטריץ', לשר הביטחון, גלנט. המשבר ביניהם הוא לא מאתמול או שלשום, מה שקורה בכרם בבנימין הבוקר הוא רק ביטוי נוסף למשבר הקיים, שרק הולך ומחריף. כפי שאנחנו מכירים את שיטותיו של ראש הממשלה, כשהבעיה ממש מתפרצת מול עיניו - הוא מטפל בה. גם בקואליציה ימנית הומוגנית, יש משברים נוספים".