הסערה שעורר השבוע חבר הכנסת דודי אמסלם בעקבות 'נאום הרולקסים', בו תקף את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית, לא נעלמה מאוזניהם של ינון ומגל ובן כספית, אשר התייחסו למקרה הבוקר (רביעי) בוויכוח סוער ב103FM.

אמסלם: "נעשה את המהפכה על אפכם ועל חמתכם ומי שיעבור על החוק יילך לכלא". באדיבות ערוץ כנסת

תחילה, ביקש כספית להקריא את דבריו של הסטנדאפיסט והשחקן נדב אבוקסיס, שהחליט להגיב לדבריו של אמסלם: "פתאום אמסלם חזר להיות אמסלם, הכל חזר למקומו, כמו שיקרה אחרי הרפורמה".

דודי אמסלם תקף את אהרון ברק מעל דוכן הכנסת: "ראש המסיתים"
בן כספית: "דודי אמסלם הוא סוכן השנאה הגדול שראיתי בחיי"

מגל השיב: "אנחנו כבר למודי ניסיון ממה שעשיתם ומה שאמרתם. מה שמצחיק הוא שלפעמים הדיגיטל שומר את הדברים שאתם אומרים. מישהו שלח לי שביוני 2014 לפיד אמר שבשנת 2023 כולם יבואו אליי להתנצל. בינתיים מי שקורא לאלימות הם אלו שאמרו שנתניהו הוא המסית הגדול בישראל".

בהמשך הוסיף: "האליטה שלכם קוראת למלחמת אחים, למרי אזרחי, לחיסול נתניהו, ועדיין אתם ממשיכים להגיד שביבי מסית ואלים. זה פשוט לא ייאמן. הכל הפוך? מה קורה פה? אני לא מצליח להבין את הדבר הזה".

"אם יקרה משהו, אם יישפך פה דם, נשמיע לכם את כל הדברים האלה. אבל אז מה תגידו? ביבי אשם. אתם השתגעתם ונזכור לכם את זה. הציבור יזכור את זה, אתם לא תחזרו לשלטון. אתם מוכיחים שאתם לא באמת אוהבים את המדינה, שאתם רק רוצים שליטה. אתם שוב לא באים לנשיא לדבר. למה שלא ידברו עכשיו? אתם מכונת ההסתה. לא נשכח לכם את זה", טען מגל.

בן לא נשאר חייב וביקש לתקן את מגל: "בפעם הראשונה שהממשלה החליטה להכניס יד בכיס זה היה אצל לפיד. הדיגיטל שומר את הדברים שאנחנו אומרים. לגבי אמסלם, אף אחד לא חיבק אותו. כשהוא מתהפך על ראש ממשלה מסקרים את זה, אף אחד לא חשב שאמסלם הולך להטיל את הממשלה. הוא איש מתועב. הייתי שמח אם מתישהו תפסיקו לשקר, כל מה שאמרת היה שקר. המנהיג שלכם הוא גדול המסיתים בעם היהודי. אתם שופכים את הדם ורוקדים עליו".