רפי מיארה, גיסה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, פנה היום (רביעי) לדודי אמסלם בפוסט נוקב שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו בו תקף את דבריו של אמסלם נגד היועמ"שית ונגד המחאה. 

"וזאת תשובתי ואלו הם דבריי לדודי אמסלם, איש מלא רגשי נחיתות, שנאת אחים ועבד של שרה וביבי", כתב מיארה. "אני רפאל, בנם של מסעודה (דידה) ורוברט (רובן) כחול העיניים, צאצא למגורשי ספרד בשנת 1492 מחבל קטלוניה לפורטוגל ומשם לעיר מרקש שבלב הרי האטלס, שם נולדתי לפני 79 שנים. נשוי בשנית ללילי אלמנת צה"ל, אבא לשישה ילדים וסבא ל-14 נכדות, נכדים ונין".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אמסלם, תביט היטב בתמונה בה מצולמים כל שבט מיארה ביום בו ציינו 100 שנים להולדת אבינו ראובן בן רחל. יש שם בתמונה הנפלאה הזאת 16 קצינות וקצינים מדרגת סרן ועד תא"ל, רובם ביחידות החוד של צה"ל ושרותי הביטחון האחרים. יש שם הרבה עובדי כפיים, עובדי חינוך, אנשי כלכלה ועצמאיים, עורכי דין והבכירה שבהם גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה ואשת אחינו ציון גיבור ישראל".

"אמסלם, דע לך שיש לי 5 אחיות ארבעה אחים ו-33 אחייניות ואחיינים ובאף אחת ואחד ממאתיים בני השבט הנפלא הזה לא דבק בהם רבב מעולם. אני שמייצג אותם ברשתות החברתיות זכיתי לתואר 'קצין הצנחנים הקרבי הראשון מהמעברה של 'חולות יבנה'" וגם הייתי בכל מלחמות ישראל, ממלחמת ששת הימים ועד חומת מגן".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"35 שנות שרות מתוכן 30 במילואים, מתפקיד מ"פ מג"ד ועד לתפקיד סגן מפקד עוצבת חיל רגלים במלחמת לבנון. כ-4 עשורים הייתי איש ימין חבר בכיר במרכז הליכוד וכסגן ראש העיר יבנה. 40 שנות שליחות בחינוך ילדי ישראל וגם זכיתי בחמישה פרסי חינוך ארציים וגם רשמו אותי בספר הזהב 5 ערים ומועצות..."

"אמסלם לעולם לא תגיע לקרסוליים שלי ושל רבבות כמונו בני המזרח. אתה אדם עלוב מסכן ובכיין שמנסה להדביק לי למשפחתי ולרבבות כמונו תדמית של חוטבי עצים ושואבי מים. אני מרחם עליך ומתפלא איך אף אחד מנבחרי הליכוד לא משתיק אותך ולמה אוחנה לא מוריד אותך מהדוכן. יבוא היום והוא לא רחוק ועם ישראל המאוחד יסלק אותך ודומיך מהדוכן בכנסת ישראל ומהבמה הציבורית בישראל כי יש רבים מהמזרחים שהביאו גאווה וכבוד לכל עם ישראל", סיכם מיארה.