לאחר העימות בקואליציה: חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) שוחח הבוקר (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לעימות שאירע אתמול בין חברים הקואליציה, על רקע פינוי הכרם בבנימין: "הממשלה עדיין בחיתוליה אבל כרגע ממה שאנחנו רואים אנחנו לא מרוצים. אנחנו לא רואים שינוי מדיניות שעליו הסכימו כל הצדדים שהתכנסו בכדי להקים קואליציה רחבה. בסופו של דבר, כן, לא לנער הזה פיללנו".

כשנשאל בנוגע לביקורת החריפה שהשמיעה יו"ר מפלגתו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, השיב: "כן, האיום מאוד רציני. בסוף, נבחרנו ברוב מאוד גדול של ציבור רחב שיודע בדיוק מה הוא רוצה, הוא רוצה פה ביטחון אישי, משילות, אכיפה שוויונית ולא בררנית. יש לנו רצון טבעי לקבל את הכלים על מנת להצליח במשימה שלנו. אנחנו לא באים לחפש ג'ובים או תפקידים, זה לא מעניין. אנחנו באים בכדי באמת לבוא וליצור פה שינוי רחב. הפשיעה לא מחכה. אנחנו נלחמים יום יום, אנחנו במקום ובשלב שבו ההבנה שלנו היא שהדרישה הציבורית היא שאין לה ימי חסד ובצדק". 

הוא התייחס לפרסום אתמול בחדשות 13, בדבר פנייתו של ראש השב"כ לבן גביר, והדגיש: "יש במזרח ירושלים מבצע ומבצע גדול, מאסיבי, שעלול להבעיר את העיר, אבל בסופו של יום הכול עלול להבעיר את העיר, את המזרח התיכון. כל פעולה עלולה לעלות לנו בדם, אז נמשיך להירצח ברחובות? לקבור ילדים לפני כניסת שבת?".

"מה אתה מצפה שנעשה? שנפסיק לפעול? תפקידו של ראש השב"כ מאוד ברור - סיכול טרור, סיכול חתרנות מדיניות וכו'. שיתעסק במה שהוא צריך לעשות. אני מכבד ומעריך אותו אבל תפקידו לא להעביר לגורמים מדיניים אזהרות כאלה ואחרות. בסוף ברור שכשיוצאים לפעילות התקפית זה עלול להתסיס את הצד השני. האלטרנטיבה של להמשיך להירצח ברחובות מאוד רעה בעיניי", הוסיף.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.