חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) שוחחה הבוקר (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM, והתייחסה לסערה שאירעה אתמול בעקבות פינוי הכרם בבנימין. "היו הרבה ניצחונות ביום הזה, היה יום קשה", ציינה.

בעלת הכרם שפונה: "מצפה מסמוטריץ' להצהיר שיחזור לכרם שלנו וייטע איתנו מחדש"

עוד הוסיפה: "זה ממש היה יום שהתחיל באירוע מאוד קשה, אבל אחר כך באמת כשהגעתי לכנסת אז ברוך השם זכיתי להיות בתוך שני חוקים שאתמול עברו, אחד מהם בקריאה טרומית והשני ממש הגיע לגמר העבודה שלו, שזה היה החוק של שלילת אזרחות למחבלים שקיבלו שכר מהרשות הפלסטינית".

"זה פשוט חוק שבמשך קרוב לחודשיים אנחנו עובדים עליו, זה מגוחך כי אתה עובד על המובן מאליו, לשלול אזרחות למחבל שרצח, הורשע, שקיבל שכר על הדבר הנתעב הזה שהוא עשה. וחוק ההתנתקות, זה החוק שעבר בקריאה טרומית. ברוך השם. חוצה מפלגות ענק", הוסיפה.

עוד ציינה כי "אין טוב ממראה עיניים. רצפים שלמים, דונמים שלמים של השתלטות בלתי נתפסת, כחלק ממשימה ליצור פה רצפים טריטוריאליים שפוגעים בביטחון מדינת ישראל. אני נמצאת בשטח, אני רואה את הדברים, אני מגיעה, כל פעם שאני עולה זה באמת סביב אותם פינויים, המאבק שלי, להשתמש בזכות הדמוקרטית שלנו למחות. המשפחה ניסתה להגיע עם בג"ץ של הסדר, של העתקה, של הכרם, ובג"ץ לא הסכים".

היא שיתפה בכאבה על האירוע אתמול: "אני מגיעה לשם בערך בחמש וחצי לנפות בוקר אני יוצאת מהבית כי אני מבינה שהדבר הזה הולך לקרות, ולראות באמת את אותה משפחה שעומדת מול כרם יפהפייה שפשוט נחרב, נהרס ונעקר למול עיניהם של ילדי המשפחה, מקור הפרנסה. ואחר כך הם צריכים לשלם. זה מטע זיתים של 1100 עצי זית, מטורף, לראות את הדחפורים שם עוקרים עץ אחרי עץ אל מול העיניים של המשפחה, זה מקור הפרנסה, בדם יזע ודמעות הם שתלו".  

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM