נדב גלאון, בנה של יו"ר מרצ לשעבר זהבה, וממארגני המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, שוחח היום (חמישי) עם יוני הללי בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, וחווה את דעתו בנושא. "אני חושב שההפגנות מאוד משפיעות, הממשלה בלחץ, אנחנו רואים כבר שהחלו הבקיעים, הסדקים והלחצים בתוך הממשלה", ציין.

עוד הוסיף כי הה"פגנות הן לא הכלי היחיד, אנחנו רואים עוד מחאות ועוד מערכות לחצים וגם את המציאות אגב, אם הממשלה רוצה להמשיך לדהור בהפיכה הזאת ולהוביל את ישראל למציאות של קרע בעם, של משבר כללי, עוד מחירים, אנחנו רואים שבכל הסקרים, גם את התמיכה במחאה מצד ימנים ודתיים, להפגנות שלנו מגיעים כלל המגוון הישראלי, ולכן אני חושב שההפגנות כן ישפיעו לטווח הארוך והן כבר משפיעות".

כמו כן, דיבר על כך שההסתדרות לא הצטרפה באופן פעיל למחאה, לאחר שנדרשה לכך ע"י מספר גורמים: "לגבי המשק, גם בפעם הקודמת ההסתדרות הכללית לא הייתה איתנו ועדיין אלפים ועשרות אלפים שכירים, שעובדים במקומות עבודה שהוועד שם מאוגד בהסתדרות, ביקשו להיעדר ונעדרו ואף אחד לא מנע מהם. ברור שהשביתה היא ברובה התנדבותית, ומי שרוצה להילחם על המדינה שלו ולמחות יודע שהוא צריך לשלם מחירים אישיים ולהיעדר מיום עבודה, מה זה יום עבודה אחד לעומת הרס הדמוקרטיה?".

עוד טען כי "צריך לזכור אם מעבירים בקריאה ראשונה את חוק שינוי הועדה למינוי הרכב השופטים, במתווה שהם מציעים, אז למעשה שופטים בישראל יהיו בובות ואחרי הקריאה הראשונה כבר לא יהיה אפשר לשנות את המתווה. לכן צריך להאבק עכשיו ולדרוש מהם מי שרוצה להידברות".